LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bericht verwijderd

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
asconahobbyist

bericht verwijderd

Ongelezen bericht door asconahobbyist »

bericht verwijderd , een normaal antwoord is teveel gevraagd blijkbaar.....
Laatst gewijzigd door asconahobbyist op 29 okt 2012 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.

newmikey

Re: bericht verwijderd

Ongelezen bericht door newmikey »

Ooit wel eens op dit forum gezocht of is het gewoon makkelijker elke mindfart hier neer te kwakken?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

newmikey schreef:Ooit wel eens op dit forum gezocht of is het gewoon makkelijker elke mindfart hier neer te kwakken?
:lol: die "mindfart" hou ik erin :lol:

Eigenlijk niet te filmen dat er nog iemand op deze aardkloot rondloopt die er nog maar eens een berichtje tegenaan gooit.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

asconahobbyist schreef:bericht verwijderd , een normaal antwoord is teveel gevraagd blijkbaar.....
Te laat :lol: :lol:
van een oud collega kreeg ik een mailtje met een link naar http://xxxxxxxxx
volgens hem had hij er al heel wat mee verdiend.
Maar ben toch wel wantrouwend en na wat zoeken op internet kwam ik uit op het mijonairsmodel van casper camps,ik zou er bijna een soort van pyramidespel van denken.
Je moet dan 50 euro betalen om lid te worden en 150 euro per maand betalen om lid te blijven entips te ontvangen. Ik begrijp eruit dat je dus anderen aan moet brengen en daarmee kan je verdienen,tevens moet je investeren in domeinnamen,kaartjes etc.
Er wordt beweerd dat je er na een tijdje een miljonairs levenswijze op na kan houden.
Ikzelf geloof er niet in,ik heb het vermoeden dat als ik erin zou tuinen,die oud collega er wijzer van wordt,en die meneer camps natuurlijk,ik denk dat het oplichting is en misbruik maken van de hebberigheid van mensen.
Ben in elk geval geenszins van plan om er wat mee te doen.
Heeft er hier iemand ervaringen mee???

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

newmikey schreef:
asconahobbyist schreef:bericht verwijderd , een normaal antwoord is teveel gevraagd blijkbaar.....
Te laat :lol: :lol:
van een oud collega kreeg ik een mailtje met een link naar http://xxxxxxxxx
volgens hem had hij er al heel wat mee verdiend.
Maar ben toch wel wantrouwend en na wat zoeken op internet kwam ik uit op het mijonairsmodel van casper camps,ik zou er bijna een soort van pyramidespel van denken.
Je moet dan 50 euro betalen om lid te worden en 150 euro per maand betalen om lid te blijven entips te ontvangen. Ik begrijp eruit dat je dus anderen aan moet brengen en daarmee kan je verdienen,tevens moet je investeren in domeinnamen,kaartjes etc.
Er wordt beweerd dat je er na een tijdje een miljonairs levenswijze op na kan houden.
Ikzelf geloof er niet in,ik heb het vermoeden dat als ik erin zou tuinen,die oud collega er wijzer van wordt,en die meneer camps natuurlijk,ik denk dat het oplichting is en misbruik maken van de hebberigheid van mensen.
Ben in elk geval geenszins van plan om er wat mee te doen.
Heeft er hier iemand ervaringen mee???
Wat ben jij vals, zeg :mrgreen: :lol:

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Nee...slim!

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol:

asconahobbyist

Ongelezen bericht door asconahobbyist »

in plaats van zo grappig te wezen had je me er toch op kunnen wijzen en eventueel een link te plaatsen waar op dit forum er dan wel wat over te vinden is.
Kinderachtig hoor!!
Maar goed,als je daar blij van wordt............

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

asconahobbyist schreef:in plaats van zo grappig te wezen had je me er toch op kunnen wijzen en eventueel een link te plaatsen waar op dit forum er dan wel wat over te vinden is.
Kinderachtig hoor!!
Maar goed,als je daar blij van wordt............
A.U.B.

http://forum.www.trosradar.nl/search.php

Hetzelfde dan googelen, maar dan hier op het forum.
Kant en klaar berichten zijn er niet mogelijk, da moet je wel ook zelf iets voor doen.

Gesloten