LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Big Money Scratch int ten onrechte geld van creditcard

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Sylvia_S

Big Money Scratch int ten onrechte geld van creditcard

Ongelezen bericht door Sylvia_S »

In november deed ik 1 x mee aan een game op internet bij Big Money Scratch dus. Ik had op een gegeven moment 91,- gewonnen en ook de verdubbelaar, ik kreeg dus op mijn scherm dat ik 182,- zou krijgen en daarbovenop de 5,- die ik gestort had. I.p.v. het te storten is er 91,- van mijn creditcard rekening afgehaald. Ik ben al maanden bezig om het terug te krijgen maar ze verzinnen telkens andere smoesjes. :evil: Heeft iemand een idee hoe ik deze boven kan aanpakken? De ING doet er niets aan. Ik had alle mails opgestuurd na telefonisch contact te hebben gehad, maar kreeg te horen dat het buiten hun richtlijnen valt of zo iets.

GGG

Re: Big Money Scratch int ten onrechte geld van creditcard

Ongelezen bericht door GGG »

Geen idee. Maar je moet de criminelen die achter die site zitten nageven dat ze ofwel veel lef hebben, ofwel schaamteloos eerlijk zijn. Want als je je site 'Big Money Scratch' noemt, dan zijn je intenties wel duidelijk zeg!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Sylvia -
heb je de creditcardmaatschappij al gebeld en het terug laten boeken?
Zo nee - zou ik dit proberen alsnog te doen.

Onterechte incassering.
Maak trouwens wel screenshots waarin je winst staat...
Anders heb je helemaal geen bewijs.

Sylvia_S

@GGG, je hebt helemaal gelijk, die naam is wel erg duidelijk, inmiddels heb ik nog steeds het geld niet. Ze konden de gegevens op het bankafschrift, (had alles weggelakt behalve IBAN code en nog wat, cijfers ipv letters gelezen, kan gebeuren, maar vind het wel verdacht. Heb inmiddels wel een adres, een Europese consumenten organisatie gekregen die het in behandeling kan nemen. Kan alleen het klachtenformulier niet downloaden, moet ik even een ander programma voor downloaden, maar ik heb daar wel vertrouwen in, al gaat het dan nog wel lang duren dan, Maar ja, dat was eens maar nooit meer. Bedankt voor je reactie :)

Sylvia_S

@Guardian, ik heb de creditcardmaatschappij e.e.a. uitgelegd,die rekening laten blokkeren en andere creditcard gekregen, maar ze zeggen niets te kunnen doen...., ze hebben de klacht ook niet in behandeling genomen. Het was de eerste en laatste keer dat ik zo'n spel deed dus heb geen afschrift van het scherm. Heb een adres van een Europese consumentenorganisatie ontvangen en die zeggen de klacht in behandeling te nemen, moet eerst nog even een programma downlaoden om klachtenformulier in te vullen. Het zal wel lang duren maar heb alle mails bewaard dus het zal t.z.t. wel goed komen.

Bedankt voor je reactie :)

Gesloten