LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bingo kaarten van de Postcodeloterij
Bingo kaarten van de Postcodeloterij
Vandaag ontving ik een mail van de Postcodeloterij dat ik, om mee te kunnen spelen met de aan mij toegezonden gratis bingo kaarten, deze bingo kaarten wel voor donderdag 22/10 moest activeren. Activeren lukt alleen na invulling van je bankrekening en mee gaat spelen met een extra lot. Dat lot is weliswaar gratis tot december 2015 maar daarna moet je er gewoon voor gaan betalen, tenzij je het lot zelf weer voor december 2015 opzegt. Gratis is dus bedenkelijk, zal juridisch wel kloppen maar je moet er wel het nodige voor doen!
Re: Bingo kaarten van de Postcodeloterij
U heeft het niet goed gelezen. Alleen voor een extra set bingo kaarten moet u uw gegeven doorgeven en een abonnement nemen op de postcode loterij. U speelt met het ontvangen setje gewoon al mee.
-
Jammer dat Postcodeloterij op zo'n flauwe manier reclame maakt. Ze doen zoveel goede dingen en wanneer je dan in je omgeving steeds de negatieve signalen hoort met betrekking tot hun reclamecampagne dan zou je toch verwachten dat ze daar mee ophouden. Mijn advies aan de Postcodeloterij: zoek snel een andere manier van reclame maken.
Beste Jantje, je hebt helemaal gelijk! Ik had "extra" in de aan mij toegezonden mail over het hoofd gezien. Bedankt voor je reactie en excuses voor het onterecht melden dat ik mijn "gratis" bingo zou hebben moeten activeren.Jantje7 schreef:U heeft het niet goed gelezen. Alleen voor een extra set bingo kaarten moet u uw gegeven doorgeven en een abonnement nemen op de postcode loterij. U speelt met het ontvangen setje gewoon al mee.