LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BMW actie postcodeloterij zware misleiding

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Eindhoven

BMW actie postcodeloterij zware misleiding

Ongelezen bericht door Eindhoven »

Zoals waarschijnlijk velen, kreeg ik deze week, als lid, een mailing in de bus van de postcodeloterij dat ik kans maakte op een BMW 1. Ik was speciaal geselecteerd. Het enige dat ik hoefde te doen was mijn code activeren op het internet. Er werd NERGENS gerept dat ik extra loten moest kopen of dat ik als lid al automatisch meedeed.
Op de site bleek al snel dat ik toestemming moest geven voor extra loten, waaraan ik tot wederopzegging vast zit.
Een telefoontje naar de loterij leerde me dat iedereen die lid was al automatsch meedeed en dat je voor extra kansen, extra loten moest kopen.
DAT had in die brief moeten staan! De postcodeloterij misleidt! Trap er dus niet in en gooi weg die code!

bormann

Re: BMW actie postcodeloterij zware misleiding

Ongelezen bericht door bormann »

Ik heb inderdaad ook dezelfde mailing in de bus gehad. Het is inderdaad pure misleiding. TRAP ER DUS NIET IN.
Het is helemaal niet gratis, de moet EXTRA loten kopen om mee de dingen naar de BMW !!!

mailmiep

Ongelezen bericht door mailmiep »

Net als waarschijnlijk alle leden van de postcodeloterij kreeg ook ik vandaag de mailing over de BMW die ik zou kunnen winnen. Er wordt in de mailing totaal niet gerept over het aanschaffen van extra loten en ook op de site kom je daar op het laatst pas achter. Pure misleiding!
Ik heb hier dan ook al een mail naar de postcodeloterij over gestuurd en ook radar had ik al aangeschreven. De postcodeloterij heeft zojuist gereageerd en daarbij stond dat ik als lid al kans maak op een BMW maar door extra loten te kopen maak ik nóg meer kans. Ja, joehoe, dat snap ik wel maar ik vind het hele gedoe gewoon niet netjes. Zo ga je niet met je leden om. Ik vind de hele mailing misleiding en vind eigenlijk dat dit niet mag. Hoeveel oude of niet zo heel best lezende mensen gaan hier weer intrappen??

resp 001936

Ongelezen bericht door resp 001936 »

schandalig hoe ze je misleiden met deze brief dat je gratis kunt mee doen en wanneer je lang genoeg aan de telefoon bent geweest (55€ cent p.min) hoor je pas dat je een lot moet bestellen anders kan je niet meedoen is dit voor de hoge heren te spekken volgens mij wel

Roel Rietman

Ongelezen bericht door Roel Rietman »

Geachte Boudewijn Poelmann,
Hartelijk dank voor het aanbod om mee te spelen in de GRATIS-BMW-WEEK. Elke dag een BMW blijkt overigens al snel slechts voor de periode van 1 week. Ik voelde mij gelukkig, willekeurig geselecteerd, om toch mee te mogen doen. Dit suggereert dat anderen niet geselecteerd zijn. Mijn kans om te winnen is dan waarschijnlijk groter?

Wassen neus omdat op de site blijkt dat je gewoon een code gegenereerd krijgt als je die wilt hebben. Als ik een code genereer, onder de naam van mijn vrouw, op mijn eigen adres (zij speelt officieel niet mee) dan komt er een scherm t.b.v. gegevens van tenaamstelling, bank etc. Alles wijst er op dat loten gekocht gaan worden om mee te kunnen doen. Het woord gratis is slechts onderdeel van de naam van uw actie en duidt verder niets.

Als ik gebruik maak van de aan mij verzonden win-code en kenteken-code blijkt nog nergens dat ik (extra) loten ga kopen. Ik vermoedt ook dat ik na de button, “ja, ga verder” gewoon vast zit aan het kopen van extra loten. Dat heb ik uiteraard niet gedaan want ik heb er al 5!

Ik vind de uitleg bij uw actie misleidend en vind het niet OK dat de Postcodeloterij zich van deze praktijken bedient. Naast groot respect voor de steun aan alle goede doelen vind ik, niet voor het eerst, uw atractie niet netjes.

koekje

Ongelezen bericht door koekje »

ook ik heb gebeld om mijn code te activeren tot ik hoorde dat ik extra loten moest kopen zit ik hier nu aan vast? :twisted:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ben blij dat ik hier even van tevoren ben komen kijken want ik vertrouwde het al niet, dit trucje hebben ze al vaker geprobeerd daar :evil:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ook mijn vader (bijna 80 jaar!!) kreeg zo'n aanbieding, gelukkig liet hij mij het even zien, op de achterkant(natuurlijk die kleine lettertjes), als je je code activeert speel je automatisch mee in de de postcode loterij, wat een actie zeg bah.

Gesloten