LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boos op Toto van de Loto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Angeliekje

Boos op Toto van de Loto

Ongelezen bericht door Angeliekje »

Ik werd vorige week gebelt op mijn gsm van de Toto.
Ik moest een vraag beantwoorden, en deze had ik correct.

Die man allerlei dingen aan de telefoon uitleggen ivm. dat ik speeltegoed op de toto had staan (dat was nog van vorig jaar die bierdopjes actie).

Ik kon nu gratis speel tegoed krijgen. Ik zo ow, dat is wel leuk maar zit er echt geen addertje onder het gras "nee mevrouw, u hoeft nergens lid van te worden, u krijgt dit gratïs".
De man vroeg "of hij een bandje moet starten want dan werd alles vast gelegd", geen probleem.

De meneer start een bandje op en vroeg of ik accoord ging met de gratis speeltegoed. ik zei ja.
Toen ik pas ja had gezegt, zei de meneer dat ik nu mee speelde met de Loto met zoveel loten.
Waarop ik reageerde, ja sorry dan wil ik het nu gaan ontbinden want dit heb je niet gezegt vooraf, pas toen ik accoord ging.
De meneer zou dan ook alles verwijderen en niks doorgeven.

Keek net op mijn rekening en is gewoon 36 euro van mijn rekening af gehouden.

Toto weer gebelt, ja mevrouw u heeft waarschijnlijk accoord gegeven, ik het verhaal uitlegen.
Krijg uiteindelijk de band nu per e-mail opgestuurd waar ik accoord heb gegeven. en ze konden er niks aan doen want ik had ja gezegt.

(terwijl ik weet dat ik meteen heb gezegt dat dit niet de gang van zaken was) en dat ik het wilde ontbinden.

Nu zit ik met een Loto abbonement wat ik helemaal niet wil!
:evil:

roko72

Re: Boos op Toto van de Loto

Ongelezen bericht door roko72 »

waarom acoord gaan met iets wat opgenomen word??
waarom moet iets wat gratis is uberhaubt opgenomen worden??

ik krijg altijd meteen pukkels op de rug, als men begint met " opnemen"

brrrr

die bandopname vragen, en wellicht dat je er iets mee kunt

Angeliekje

Re: Boos op Toto van de Loto

Ongelezen bericht door Angeliekje »

Het is al opgelost.

Gister een klacht ingediend bij Projectbureau Kansspelen.

Vandaag terug gebelt door de Lotto. En de persoon die mij toendertijd had gebelt heeft niet op de juiste manier gehandelt. want op de tape staat ook dat ik vroeg of het echt gratis was, en dat er geen addertje onder het gras zat.

Krijg vandeweek een brief thuis, deze ondertekenen en dan krijg ik mijn geld terug :).

Gesloten