Inderdaad brutaliteit ten top.
Schriftelijk medegedeeld dat ik niet meer mee wilde spelen en hierop kreeg ik een brief terug of ik misschien een kennis had die mijn lotnummer over wil nemen.
Ik dacht bekijk het maar en heb dus niet gereageerd en wat gebeurt na mijn opzegging haalden ze gewoon weer geld van mijn rekening stelletje oplichters.Ik heb de bank opdracht gegeven meteen dat geld terug te storten dus ik wil alleen maar aan geven dat je alert moet zijn bij die club want ze hopen maar dat je nergens geen erg in hebt, maar wat mij betreft zijn ze wel even op hun bek gegaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] combi play
Re: combi play
Heb je wel je prijzengeld gekregen??? Want men gooit het op betalingsproblemen.De oplichters.
Re: combi play
Johan
Ik ben blij dat ik van jou reactie gekregen heb want er zijn toch meerdere mensen met dezelfde ervaringen en van het prijzengeld heb ik tot dusverre nog geen stuiver gezien
Ik ben blij dat ik van jou reactie gekregen heb want er zijn toch meerdere mensen met dezelfde ervaringen en van het prijzengeld heb ik tot dusverre nog geen stuiver gezien