LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CombiPlay

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
moniqie

CombiPlay

Ongelezen bericht door moniqie »

Ik ben per telefoon benaderd door loterij CombiPlay voor vrijblijvend mee spelen van 1 maand. Toen ik het formulier tekende wat persoonlijk thuis werd bezorg heb ik dit zorgvuldig gelezen, omdat ik zeker wilde weten dat ik niet voor een abonnement zou tekenen. Later zag ik dat t doordrukvel wat ik had gekregen heel andere teks bevatte, nl dat ik had ingestemd met n doorlopend abonnement tot opzegging met n vast termijnbedrag.

Ik vind deze werkwijze ronduit gluiperig en schoftig en denk dat iedereen met me eens is.

Je moet ze opbellen, accuut opzeggen en vermelden dat hun werkwijze bekend wordt gemaakt bij Radar en consumentenbond ed

:evil: wordt ik van dit soort gluiperige schoften!!

Gast

Re: CombiPlay

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb sinds anderhalf jaar een incasso afgegeven aan Combiplay
postbus 40052 te Enschede. Ik heb al twee keer een intrekking van deze incasso naar dit adres gestuurd en tevens heb ik door mijn bank het bedrag laten terugboeken en verder heb ik ook nog een brief an hun gezonden met het verzoek om niet meer te incasseren. Je wint toch nooit wat bij deze loterij en verder is hij ook veel te duur n.l. euro 21,55
per maand. Kan ieand mij een hint geven hoe ik definitief en voorgoed van hun kan afkomen.

Afzender: J.Kraayveld

nettie

Ongelezen bericht door nettie »

ik wil even reageren over het opzeggen
je hebt van combi play een plastic kaartje gekregen met je nummers erop en dat kaartje moet je terugsturen naar
combi play
postbus 40052
7504 rb enschede
ik hoop dat het op deze manier lukt

sylvia

Ongelezen bericht door sylvia »

en als je het kaartje terugstuurt ,doe er gelijk ff wat lekkers bij in een vette regenworm ofzo :lol:

fred1

Ongelezen bericht door fred1 »

Kijk maar even op deze site:

http://www.toezichtkansspelen.nl/warning_nl.html

Waarschuwing illegale loterijen

Het College van toezicht op de kansspelen krijgt regelmatig klachten over de agressieve en misleidende manier waarop bedrijven zoals Stargames (thans handelend onder de naam Millennium Services) en Combiplay huis aan huis loten proberen te verkopen om in een poule mee te doen aan in het bijzonder Duitse Lotto en Klassenlotterie. Hiervoor is in Nederland geen vergunning verleend. De rechtbank Utrecht heeft Stargames op 18 september 2003 gelast de activiteiten in strijd met de Wet op de kansspelen te staken. Ook krijgt het College regelmatig klachten over andere tussenpersonen, zoals Lottopool, NMC, LLC, WMRB, CLW, LOC, Olympic, Play2win, IMR, K4Lotto, NMC, DSA en JLV, die via mailings deelnemers werven. Het College ontraadt om via dergelijke tussenpersonen mee te doen aan buitenlandse kansspelen, omdat het om illegale activiteiten gaat, waarbij geen enkele garantie bestaat dat eventueel gewonnen prijzen ook daadwerkelijk worden uitgekeerd. In geval reeds een overeenkomst met een dergelijke tussenpersoon is gesloten, raadt het College aan contact op te nemen met de bank en om een selectieve incassoblokkering te verzoeken. Aangezien het hier om illegale kansspelen gaat, zijn de overeenkomsten met dergelijke tussenpersonen niet rechtsgeldig. Indien het een geval van huis aan huis verkoop betreft (colportage), kan de overeenkomst altijd binnen acht dagen nadat deze is gesloten bij aangetekende brief worden opgezegd. Verder kan bij politie of openbaar ministerie aangifte worden gedaan van een strafbaar feit.

Gesloten