LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] combiplay
combiplay
hallo
er wordt steeds gewaarschuwd voor meedoen aan loterijen zoals jlv, abc, ilm en nog meer,en dat is terecht want wat ze beloven kost je alleen maar geld en levert je weinig op.
nu is mijn vraag hoe zit dat met combiplay?
ik hoop dat er iemand is die dar een mening over heeft of die er ervaring mee heeft.
ik heb nog nooit meegedaan maar hoor van alle rare verhalen over deze loterijen.
m vr gr th groothuizen
er wordt steeds gewaarschuwd voor meedoen aan loterijen zoals jlv, abc, ilm en nog meer,en dat is terecht want wat ze beloven kost je alleen maar geld en levert je weinig op.
nu is mijn vraag hoe zit dat met combiplay?
ik hoop dat er iemand is die dar een mening over heeft of die er ervaring mee heeft.
ik heb nog nooit meegedaan maar hoor van alle rare verhalen over deze loterijen.
m vr gr th groothuizen
Re: combiplay
Mijn advies is nooit aan mee doen het zijn oplichters eerste klas.
Ze beloven een win garantie maar doen dat is een heel ander verhaal.
Ze zitten volgens hun telefoon nummer in het duits/nederlandse schemer gebied, dus als u lid bent geworden, wat ik niet hoop, annuleer gelijk.
mvg, R.Schuit
Ze beloven een win garantie maar doen dat is een heel ander verhaal.
Ze zitten volgens hun telefoon nummer in het duits/nederlandse schemer gebied, dus als u lid bent geworden, wat ik niet hoop, annuleer gelijk.
mvg, R.Schuit
Ik zou niet meedoen. Je wordt belazerd. Wij waren lid en op een gegeven moment kregen wij een overzicht van de bedragen die wij gewonnen hadden. Dit klopte. Maar wij kregen ook een overzicht van wat er overgemaakt zou zijn. Dit klopte dus totaal niet. Er stond dat er een bedrag van zo'n 200 euro overgemaakt zou zijn. Het werkelijke bedrag was ongeveer 2 a 3 euro dat gestort was. Na wat brieven hebben wij het alsnog gekregen. Duidelijk mag zijn dat wij geen lid meer zijn... Als wij niet hadden gereageerd hadden wij het nu nog niet.
Mensen het slaat echt nergens op wat jullie zeggen ik ben al bijna 3 jaar lid van combiplay en geloof mij ik heb niets te klagen
-Altijd dezelfde getallen
-iedere dag een trekking van vele miljoenen
samen dure loten kopen = veel meer kans op de
j ackpot maarja je moet wel delen maar dat is het hele systeem: 15 miljoen euro wil ik wel delen met 45 man hoor.
-Alles wordt voor je bijgehouden en je krijgt netjes je geld en prijzenoverzichten.
-VEEEEEEEEEEEEl meer kans
-VEEEEEEEEEEl hogere prijzen
enz.
Jan van P.
-Altijd dezelfde getallen
-iedere dag een trekking van vele miljoenen
samen dure loten kopen = veel meer kans op de
j ackpot maarja je moet wel delen maar dat is het hele systeem: 15 miljoen euro wil ik wel delen met 45 man hoor.
-Alles wordt voor je bijgehouden en je krijgt netjes je geld en prijzenoverzichten.
-VEEEEEEEEEEEEl meer kans
-VEEEEEEEEEEl hogere prijzen
enz.
Jan van P.
Zeg Jan,
Heb jij toevallig een aandeel bij die tent? Want jouw posting kom ik op meerdere plekken tegen. Ga je tante in de maling nemen man!
Heb jij toevallig een aandeel bij die tent? Want jouw posting kom ik op meerdere plekken tegen. Ga je tante in de maling nemen man!
Ja jan je praat wel vol lof over Combiplay het zou me niets verbazen dat jij een medewerker of huis aan huis verkoper bent van combiplay..!!
Het is allemaal een pot nat..stargames/combiplay het zijn allemaal oplichters..!!!
Samen loten kopen???Ja ja hun stoppen dat geld allemaal in zijn eigenste zak..!!!
tonny
Het is allemaal een pot nat..stargames/combiplay het zijn allemaal oplichters..!!!
Samen loten kopen???Ja ja hun stoppen dat geld allemaal in zijn eigenste zak..!!!
tonny
Ik heb nu ongeveer 2 jaar meegespeeld met combiplay a 21,55 per maand (euro) en ben er nu eigenlijk achter dat ik gigantisch opgelicht ben.Het balletje begon te rollen toen ik enkele lastige vragen stelde en hier geen reactie opkreeg.Hierna heb ik mijn lidmaatschap opgezegd maar tot mijn stomme verbazing ging de afschrijving van mijn rekening gewoon door.Ik besloot te bellen naar combiplay en de overvriendelijke mevrouw vertelde me dat ze de opzegging nooit had ontvangen.Dus ik opnieuw een brief sturen met de opzegging.Tevens had ik de postbank gebeld om het door combiplay afgeschreven bedrag weer terug te storten op mijn rekening.Toen vroeg ik combiplay om het gewonnen gedrag over de afgelopen 14 maand(daarvoor had ik als eens een tientje gewonnen) op mijn rekening te storten en mij een prijzen overzicht te sturen,en toen ..........kreeg ik deze e-mail
Geachte ,heer
Naar aanleiding van uw email het volgende:
Omdat er in uw geval betalingsproblemen hebben plaatsgevonden bent u geen lid meer. Al het gewonnen prijzengeld is door gegeven aan een nieuwe speler die nu met uw oude getallen speelt. Een prijzenoverzicht kunt u ook niet meer ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
CombiPlay
Online-team
......ik speel nota bene deze maand nog mee want ik had deze maand nog betaald,maar wat zeggen ze bij combiplay:
MIJN OUDE LOTEN EN PRIJZENGELD IS AL DOORGEGEVEN AAN EEN NIEUWE SPELER.Mensen dit is echt een giller.Begin er aub nooit aan want deze mensen horen niet eens vrij rond te lopen.Ze moesten zich diep schamen.
Geachte ,heer
Naar aanleiding van uw email het volgende:
Omdat er in uw geval betalingsproblemen hebben plaatsgevonden bent u geen lid meer. Al het gewonnen prijzengeld is door gegeven aan een nieuwe speler die nu met uw oude getallen speelt. Een prijzenoverzicht kunt u ook niet meer ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
CombiPlay
Online-team
......ik speel nota bene deze maand nog mee want ik had deze maand nog betaald,maar wat zeggen ze bij combiplay:
MIJN OUDE LOTEN EN PRIJZENGELD IS AL DOORGEGEVEN AAN EEN NIEUWE SPELER.Mensen dit is echt een giller.Begin er aub nooit aan want deze mensen horen niet eens vrij rond te lopen.Ze moesten zich diep schamen.
Geachte mensen op dit forum,
Ik ben een van de vele vertegenwoordigers van CombiPlay (volgende week al een half jaar).
Ik heb de situatie van bovenstaande meneer even nagekeken (er is er maar 1 meneer met "betalingsproblemen" en het was niet moeilijk deze te vinden) en wat blijkt: meneer heeft inderdaad betalingsproblemen!!! hij betaalde netjes zijn inleggeld en wanneer hij helaas een keer een maand niet won liet hij zijn geld terugboeken bij de bank. Meneer dacht zo gratis mee te spelen iedere maand.
Zo werkt dat natuurlijk niet dus zijn argumenten zijn zeer kleinzielig.
CombiPlay bestaat volgend jaar 10 jaar. Wj zijn dus NIET een van die kleine bedrijfjes die mensen hoge prijzen toezeggen die helemaal niet hebben gewonnen.
Wanneer u vragen heeft mag u mij altijd emailen of een brief schrijven.
Mark Janssen
Dorpstraat 18
7538 RT Glanerbrug
[email protected]
Ik ben een van de vele vertegenwoordigers van CombiPlay (volgende week al een half jaar).
Ik heb de situatie van bovenstaande meneer even nagekeken (er is er maar 1 meneer met "betalingsproblemen" en het was niet moeilijk deze te vinden) en wat blijkt: meneer heeft inderdaad betalingsproblemen!!! hij betaalde netjes zijn inleggeld en wanneer hij helaas een keer een maand niet won liet hij zijn geld terugboeken bij de bank. Meneer dacht zo gratis mee te spelen iedere maand.
Zo werkt dat natuurlijk niet dus zijn argumenten zijn zeer kleinzielig.
CombiPlay bestaat volgend jaar 10 jaar. Wj zijn dus NIET een van die kleine bedrijfjes die mensen hoge prijzen toezeggen die helemaal niet hebben gewonnen.
Wanneer u vragen heeft mag u mij altijd emailen of een brief schrijven.
Mark Janssen
Dorpstraat 18
7538 RT Glanerbrug
[email protected]
Beste Mark,
Ik heb weinig vertrouwen in een email adres dat heet;
[email protected]
Heeft een bedrijf dat al 10 jaar bestaat geen eigen emailadres? Verbazingwekkend!
Ik heb weinig vertrouwen in een email adres dat heet;
[email protected]
Heeft een bedrijf dat al 10 jaar bestaat geen eigen emailadres? Verbazingwekkend!
Betalingsproblemen???? Als je erachter komt wat een stel oplichters het zijn ,dan weet je niet hoe gauw je dit maar kunt stopzetten.Ik heb mijn geld teruggehaald en combiplay zegt dan dat je betalingsproblemen hebt en betalen hetgeen je gewonnen zou hebben daarom niet uit.Oplichters van de bovenste plank.Gewoon te triest om je er druk over te maken.Ik hoop dat radar of opgelicht gauw in actie komen en eens even langs gaan in Gronau.
Oh ja btw.Ik heb nog nooit wat gewonnen.Sja 1 keer een tientje,maar toen moest ik er ook al achteraan.Dus toevallig een keer niks gewonnen klopt niet hoor.
Combiplay is al eens eerder veroordeeld door de rechtbank in Den Bosch in 2001 voor oplichtingspraktijken dus mensen let a.u.b. op!!
Ik zou wel eens willen weten of jullie braaf het pasje teruggestuurd hebben want geld van je rekening halen daar zijn ze goed in maar de winst overmaken ho maar.
Ze hebben me bovendien nog postzegels gekost ook want heb drie keer een brief moeten schrijven
Ze hebben me bovendien nog postzegels gekost ook want heb drie keer een brief moeten schrijven
Hallo mensen
Ik denk dat al die toko's (combiplay, win systems) een en het zelfde zooitje. Heb een tijdje aan combiplay meegedaan en opgezegd (valt nog niet mee, maar goed). Het is overal dikke prijzen winnen, maar ho maar.
De nieuwste giller een gegarandeerde prijs van Win Systems van 35.000 euro als je even lid wordt, als je ze echter belt blijkt het nummer niet aangesloten. Dus al die mailings van Duitse loterijen kun je gewoon in de kattebak leggen. Is het trouwens al iemand opgevallen dat de adressering van al die clubs hetzelfde is. in mijn geval bevatten ze namelijk allemaal dezelfde fout.
Let dus op waar je lid van wordt, misschien is het verstandiger een staatslot te kopen, heb je evenveel kans, maar win je nog ooit wat.
Gegroet en loterij veilig
Ik denk dat al die toko's (combiplay, win systems) een en het zelfde zooitje. Heb een tijdje aan combiplay meegedaan en opgezegd (valt nog niet mee, maar goed). Het is overal dikke prijzen winnen, maar ho maar.
De nieuwste giller een gegarandeerde prijs van Win Systems van 35.000 euro als je even lid wordt, als je ze echter belt blijkt het nummer niet aangesloten. Dus al die mailings van Duitse loterijen kun je gewoon in de kattebak leggen. Is het trouwens al iemand opgevallen dat de adressering van al die clubs hetzelfde is. in mijn geval bevatten ze namelijk allemaal dezelfde fout.
Let dus op waar je lid van wordt, misschien is het verstandiger een staatslot te kopen, heb je evenveel kans, maar win je nog ooit wat.
Gegroet en loterij veilig