LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CombiPlay

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Lies

CombiPlay

Ongelezen bericht door Lies »

Ook ik ben 2 maanden geleden aan de deur benaderd door iemand van CombiPlay. Ik had voordien, helaas, nog nooit gehoord van CombiPlay. Dus ben ik lid geworden - ach ja, waarom geen kansje wagen....@
Vanmorgen werd ik gebeld door iemand van de Duitse Staatsloterij, die mij op dit forum wees, en vertelde dat CombiPlay eigenlijk illegaal is in Nederland. Na alle berichten gelezen te hebben begin ik toch wel te twijfelen.... Opzeggen of niet! Volgens het boekje staan ze geregistreerd bij de Kamer van Koophandel in Duitsland. Kan iemand mij hierover uitsluitsel geven?

Even voor Fred: In het boekje, dat ik van CombiPlay heb ontvangen staat een bezoekersadres nl.:
Enschederstrasse 90a
D-48573 Gronau (alleen op afspraak).
Ook staat er een Postbusadres in voor Nederland: Postbus 40052 - 7504 RB Enschede.
Heb je hier wat aan? :?:

fred

Re: CombiPlay

Ongelezen bericht door fred »

Nee niet echt had liever een adres in nederland gezien, maar toch bedankt.

Opzeggen heeft trouwens geen zin, ze zijn blind en doof bij combiplay op het moment dat je niet meer mee wil doen.
Het enige wat helpt is een selectieve blokering voor die machtiging aanvragen bij de bank.

Robert w

Re: CombiPlay

Ongelezen bericht door Robert w »

Beste lezers van dit bericht !!!

Ik weet niet wie er mee doet met Combiplay, maar deze Nep lotery bestaat niet meer. Zelfs de website's van hun zijn niet meer actief, en er wordt ook geen geld meer afgehouden van de girorekening of bankrekening.

Is hier meer over bekend ?

Gesloten