Decemberzegels.
Bij de actie Kras en Win achter op een decemberpostzegelvel blijkt, dat als je geen toestemming geeft aan de Nationale Postcode Loterij om je eenmalig per telefoon te benaderen voor acties van de loterij, je niet mee kunt doen!
Al je het vakje Ja, enz. niet aanklikt op post.nl/2012 dan krijg je de boodschap: "Je kunt alleen meedoen met deze actie door de Postcode Loterij toestemming te geven je eenmalig per telefoon te benaderen met een vrijblijvend kennismakingsaanbod. Ga je daarmee akkoord? Vink dan het vakje aan". dus je hebt niets te kiezen en te vinken.
Rare koppelverkoop!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Decemberzegels
Re: Decemberzegels
We hebben het al op eerdere acties van meerdere producten met verscheidene loterijen gezien.eskorthof schreef:Decemberzegels.
Bij de actie Kras en Win achter op een decemberpostzegelvel blijkt, dat als je geen toestemming geeft aan de Nationale Postcode Loterij om je eenmalig per telefoon te benaderen voor acties van de loterij, je niet mee kunt doen!
Al je het vakje Ja, enz. niet aanklikt op post.nl/2012 dan krijg je de boodschap: "Je kunt alleen meedoen met deze actie door de Postcode Loterij toestemming te geven je eenmalig per telefoon te benaderen met een vrijblijvend kennismakingsaanbod. Ga je daarmee akkoord? Vink dan het vakje aan". dus je hebt niets te kiezen en te vinken.
Rare koppelverkoop!
Mijn reactie? Ik weiger een product of een dienst te kopen die een dergelijke actie aanbiedt. Maanden géén BP getankt om een dergelijk kraskaartje met "gratis lot".
Of het indruk maakt? Natuurlijk niet maar als we gewoon massaal dit soort producten weigeren komt de boodschap vast wel over.
Zal best, maar ik ga echt de kerstkaarten niet met dure postzegels versturen omdat er zo'n kraslotactie is.newmikey schreef:Of het indruk maakt? Natuurlijk niet maar als we gewoon massaal dit soort producten weigeren komt de boodschap vast wel over.
Men kan ook nog altijd kiezen niet aan de actie mee te doen, het is niet verplicht mee te doen aan de actie. Overigens staat op de achterkant van het velletje expliciet vermeld dat deze actie is ism de de nationale postcode loterij.
Het is niet zo dat men verplicht is om loten te kopen men moet enkel toestemming geven om éénmalig gebeld te worden met een aanbieding. Als ze dan bellen kan men toch luid en duidelijk nee zeggen.
Veel mensen willen wel altijd kans maken om iets te kunnen winnen maar er mag helemaal niets tegenover staan, getuige de vele topics van dit soort acties. Sinds het bel-me-niet register er is, moeten ze wat doen om aan telefoonnummers te komen die ze een keer mogen bellen.
-
Kerstkaarten kan je tegenwoordig ook gewoon per mail/hyves/enz versturen. Is ook nog eens helemaal gratis en zonder andere rotzooi erbij.
Of je stuurt er gewoon geen.
Dat is het goedkoopst en het groenst van allemaal
Dat is het goedkoopst en het groenst van allemaal