LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Drie keer twee miljoen

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
HVol

Drie keer twee miljoen

Ongelezen bericht door HVol »

Sorry, maar op mijn pc kreeg ik de melding dat de betreffende pagina op de site niet te vinden was. Toch blijkt die nu tot drie keer toe wel aanwezig te zijn geweest.

bodejos

Re: Drie keer twee miljoen

Ongelezen bericht door bodejos »

Om dan ook maar drie keer op hetzelfde te reageren, lijkt me niet zinvol.

Hvol:

Je hebt een melding gekregen dat jij een heel hoge prijs hebt gewonnen. Je maakt daar melding van, omdat je het niet vertrouwt. Heel goed. Maar heb je ook eens de gedragsregels van dit forum gelezen? Maak niet onnodig topics aan, als je iets hebt, wat er al is, plaats je bericht in dat bestaande topic. Zoiets staat er.

Maar hoe terecht je argwaan ook is, dit is gewoon een variant op de Nigeriaanse trucs, het onderwerp was er al. Ik val je niet aan hoor, maar geef slechts aan, dat er nu alleen maar nog een topic over hetzelfde bij is gekomen.

Motto van die loterijen, en de manier om erop te reageren: als iets te mooi is om waar te zijn, ga er maar rustig vanuit dat het gebakken lucht is. Jij hebt niet meegedaan met een loterij, en toch win je een miljoenenprijs. Nou, als jij dan alles eraan zou willen doen die in de wacht te slepen, dan kan ik je de uitkomst ook voorspellen (terwijl ik niet eens yomanda heet.....): het geld dat je betaalt om die miljoenen te innen, ben je gewoon KWIJT.

Gesloten