LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-mail MINIBINGO?

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Wieppie

E-mail MINIBINGO?

Ongelezen bericht door Wieppie »

Hallo!

Ik gebruik MSN hotmail, nooit wat mee gehad.
Plotseling krijg ik allemaal spam van ''Minibingo''.
Mijn broer gebruikt ook hotmail en heeft hier geen last van.
Ik heb me nergens voor aangemeld.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Captain Pervert

Re: E-mail MINIBINGO?

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ah joh, je moest eens weten... Spam. Je hoeft je ook nergens voor aan te melden, als je email op een willekeurige internetsites staat heb je al spiders die websites bij langs gaan via een zoekmachine op zoek naar emailadressen...

bodejosm43

Re: E-mail MINIBINGO?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Harvesters, heten die.

Zo krijg ik ook al maanden email over aandelen. Ik moet NU mijn kans grijpen, NU verkopen, enzo. Ik wil geen aandelen, wil ook die troep niet, en heb de boel op bepaalde zoektermen laten blokkeren, zodat ze rechtstreeks in de map verwijderd terechtkomen.

Toch ga je soms ergeloos ergens op in. Gisteren kreeg ik van Postcard een elektronische kaart. Er stond letterlijk (vertaald...) in: lange tijd dat we elkaar NIET gesproken hebben. Nee helemaal geen lange tijd, ik heb de verzender ervan nog nooit gesproken.

Ik heb een goede virusscanner, dus ik nam bewust het risico: meteen HIGH Risc......... Er zaten 3 trojan horses in, en 1 ''regulier'' virus. Leuk hoor, want ik verwachtte een e-card van iemand, maar die woont niet in Duitsland, waar de kaart zogenaamd vandaan kwam. Systeem is gelukkig gewoon in orde, alle meegezonden troep werd netjes verwijderd.

Gesloten