LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] een tegen honderd

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
mrs X

een tegen honderd

Ongelezen bericht door mrs X »

al meer dan een jaar bel ik iedere week het telefoonnummer bij het programma een tegen honderd / miljoenenjacht waarbij 5000 euro te winnen valt. nog niet een keer ben ik ertussen gekomen terwijl ik nu toch al tientallen keren heb gebeld. ik stop ermee, ik vertrouw het niet meer. dat ik niet win oke, maar dat ik niet een keertje geselecteerd ben.........

Gast

Re: een tegen honderd

Ongelezen bericht door Gast »

Ze selecteren alleen intelligente mensen ;)

Mrs X

Ongelezen bericht door Mrs X »

Het geluk is toch altijd met de dommen.... Dan is er toch nog hoop

Gast

De kans dat je wat wint is nog minder dan één op 100.
Aan die flauwekul doe ik al lang niet meer mee.

Gast

Als je het programma ziet is er absoluut geen sprake van dat er intelligente mensen voor worden geselecteerd. Noch in hetd publiek, noch de blonde presentatrice he ik kunnen betrappen op een gemiddeld of bovengemiddeld IQ :!:

Gast

De kans dat je geselecteerd wordt is heel miniem, ze worden er alléén zelf beter van, van al het geld dat via die telefoontjes binnenkomt. Daar kunnen ze gerust 2 x 5.000,- Euro van uitkeren. En wat de intelligentie van het publiek aangaat: iedereen heeft natuurlijk kans om mee te doen, dom of niet dom, en de vragen zijn heus wel eens moeilijk Gast van 2 april. Weet JIJ het antwoord op alle vragen die tijdens de kwis worden gesteld? Knap hoor als dat zo is, maar daar geloof ik dus niets van! :wink:

EchteMeisje

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Het is al een jaar ofzo bekend dat het volledig doorgestoken kaart is hoor.

Is een keer duidelijk geworden toen er een aflevering duidelijk NIET live was en er wél werd opgeroepen om vooral toch te bellen.

Daar zijn toen een paar (consumenten)programma's opgedoken en toen bleek dat die telefoontjes gewoon waren opgenomen en mevrouw Tensen het gesprek naspeelde.

Nu doen ze dat niet meer en laten ze onder in beeld gewoon de naam zien van degene die dan zogenaamd de prijs heeft gewonnen.

Echt, het is zonde van je geld. Meespelen in die loterij ook trouwens.
Dan kun je nog beter een lot in de Staatsloterij kopen, want na een grondig onderzoek bleek dat je daar de meeste winkans hebt.

De postcode loterij stond op de zevende of achtste plaats kan ik me herinnneren.

Gast

Geniet er nog maar van, nog effe en zulke spelletjes behoren tot het verleden,dan moet je doorzappen naar de Mol en vrienden.

Gesloten