LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En de TROS zelf dan?

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Cuby

En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door Cuby »

Beste lezer,

Graag zie ik naar het programma radar. Hier wordt heerlijk ingespeeld op de belangen van de consument, complimenten voor dit programma.
Nu is me zelf wat overkomen bij de TROS, is wel geen kansspel overigens, in het tv programma middagmagazine, die helaas niet meer wordt uitgezonden, was afgelopen winter een oproep voor de weeramateurs.
Weeramateurs die iets lieten zien over de combinatie natuur/weer op hun eigen wijze en het weekend weerbericht gaven.
In het voorjaar zou de beste weeramateur daaruit worden gekozen.
Ook ik heb daarin meegedaan en moet eerlijk vertellen dat de mensen die bij de TROS-omroep werken, ontzettend aardig en lief zijn, inclusief de cameraploegen.
In mei 2004 was de prijsuitreiking en ik was dolgelukkig om te zien dat ik eerste was geworden. Alleen dat was al super. Nu mocht ik ook noges op 20 mei 2004 mijn zomerweersvoorspelling doen, live bij de TROS, vanaf het REM platform.
Wat een geweldige ervaring was dat, SUPER!
Ook had ik een ballontocht gewonnen voor 2 personen, keuze plaats om op te stijgen mocht ik zelf bepalen.
Nu weet ik dat er een slechte zomer was, had deze immers zelf voorpeld, vreemd was wel dat in augustus nog nimmer contact was opgenomen over de vlucht.
Na diverse telefoontjes en emailtjes die ik toen heb opgezet, zelfs nog de ballonvaarder aan de lijn gehad, is de hele tocht nog nimmer geweest.
Misschien dat we deze winter nog over het besneeuwde friese landschap vliegen, of misschien sneeuwt de gewonnen ballonvaart vanzelf onder.
Wat ik bedoel te zeggen, overal worden fouten gemaakt, zelfs bij de TROS wordt in alle drukte wel eens wat vergeten.
Sorrij dames en heren van de TROS, moest dit toch wel even kwijt.

Foto's en een verslagje van 20 mei j.l op onderstaande link.

Vriendelijke groet van de TROS weerman 2004,

Dirk (deze naam was al in het bestand, vandaar Cuby als nickname)


http://www.weersinformatie.com/tros.htm

cuby

Re: En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door cuby »

Maar we blijven stug volhouden hier bij de TROS-RADARforum :P

Cuby

Re: En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door Cuby »

Het zal wel geen weer zijn om met die luchtballonnen te vliegen, maar bellen kan best hoor.... :lol: :lol: :lol:
Wordt vervolgt....

Cuby

Re: En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door Cuby »

Nog steeds geen enkel teken van de TROS....
Wat in het vat zit....
Tot over 4 weken. :P

Dirk.

Cuby

Re: En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door Cuby »

Nog ff een noot: Ik hou vanaf heden mijn gasten op de weersite op de hoogte met het vervolg van deze gewonnen ballonvaart soap.

Vriendelijke groet,

Dirk.
http://www.weersinformatie.com 300 tot 1000 unieke bezoekers per dag

EricM

Re: En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door EricM »

Hallo Dirk,

Ik wilde even reageren op je prachtige stukje hierboven.
Ook ik was inderdaad erg benieuwd wat er met je ballontocht gebeurd is, ik dacht dat je deze prachtige ervaring van de TROS allang gekregen had.... schijn bedriegd....

Het is inderdaad altijd wel makkelijk om naar andere mensen te wijzen en aan te spreken op hun wangedrag maar inderdaad, bij de tros weten ze ook van wanten.

envin, ik hoop dat je snel mag genieten van je ballontocht, hopelijk heb je de tocht gehad voordat je in het verzorgingstehuis zit? anders wordt het een aangepaste ballon en dat onnodige kosten met zich meebrengen.

Misschien kun je bij de nieuwe zender van John de Mol de ballonvaart alsnog krijgen? Wellicht als je John de Mol laat weten van dit wan 'beleid' bij de TROS je alsnog een gratis tocht krijgt bij zijn nieuwe zender, lijkt me een leuke promotie stunt....

Gr, Eric (je weet wel)

Cuby

Re: En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door Cuby »

Het vervolg: Ik heb met Marion Beijer contact gezocht, deze dame werkte vorig jaar mee aan dit project. Het heeft enig effect gehad, de ballonvaarder heeft contact met me opgenomen. Iets mee opgeschoten? Nee. Wat een gedoe zeg om een prijs waar je recht op hebt, te zien verwezenlijken. Volgens zijn gegevens weeg ik 100kg of meer en dat telt ook voor mijn vriendin. Na uitleg dat dit anders zit, kwam hij met de mededeling dat we opstijgen ergens in zijn buurt. Dat wil ik helemaal niet, ik mocht zelf bepalen van welk punt ik wil opstijgen, ik wil graag met die ballon over Sneek vliegen. Dat kan niet zei de beste man. dat mag nml niet van bepaalde instanties. Ja daag, dan snap ik niet waarom hier zomers zoveel ballonnen overheen varen/vliegen en waarom mij dat beloofd is bij de prijsuitreiking. Zie het filmpje maar even terug, dan snap je er meer van. http://members.home.nl/dmeer/prijs.wmv TROS, ik heb het gehad met die prijs, steek um maar in je r**t!

Een teleurgestelde Dirk! :evil:

LACH SMURF

Re: En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door LACH SMURF »

TROS, ik heb het gehad met die prijs, steek um maar in je r**t!
.
Wat die ballon, gaat wel pijn doen hoor !!!!!!

Wat is dit "rete" zielig zeg.
Hier je probleem uit te vechten. :!:

Maar ja, zo zit de mens in elkaar......
als hij niet krijgt wat hij verdient, gaat hij zich gedragen als een klein kiend :oops:

Cuby

Re: En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door Cuby »

Maar ja, zo zit de mens in elkaar......
als hij niet krijgt wat hij verdient, gaat hij zich gedragen als een klein kiend
Vandaar dat het TROS RADAR gebeuren in het leven is geroepen :lol: :lol: :lol:

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door Inter »

http://members.home.nl/dmeer/prijs.wmv TROS, ik heb het gehad met die prijs, steek um maar in je r**t!
Bestand of map niet gevonden

Het gevraagde bestand of de gevraagde map bestaan niet. Misschien is het bestand of de map verwijderd of heeft de pagina waar u vandaan komt een incorrecte verwijzing.



Die link doet het helemaal niet

Maar het is wel belachelijk .Het zijn dus echt luchtballonnen die prijzen van de TROS herhaling op herhaling .Maar Linda en Ivo gaan weg maar Talpa mischien blijft er nu genoeg geld over om het alsnog te geven.

Cuby

Re: En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door Cuby »

Klopt, dat filmpje is er al tijden af, maar nog steeds op dvd te zien.

Overigens:
Ik heb deze ballontocht nog steeds te goed, de prijs als winnaar van de weeramateurs van 2003/2004 waar zoveel relame was op de weerfora(ze mogen hem overigens al maanden in hun reet steken, die tocht, ze hebben het nog niet gedaan, anders had ik dat wel in het nieuws gelezen), maar als er een liefhebber is die een tochtje wil maken, schroom niet en bel met de TROS. Zeg dat je hem van Dirk mag hebben, wie het eerst is..zal lang moeten wachten.

(zelf heb ik allang heerlijk boven Friesland gevlogen met een vliegtuigje, zie de luchtfoto's die ik gratis aan de medemens aanbiedt)

En dat is de schuld van die ballonvaarder, zit wel leuk in zijn nieuw huisje daar bij 1 of ander meertje, beetje meer inzet voor de TROS zou welkom wezen...en natuurlijk de TROS zelf naar zijn medemens toe!

Ik heb op mijn site een BB King prijsvraag gehouden, binnen 2 weken heeft de winnaar de 2 vrij kaartjes voor een concert in Groningen gekregen, ik wil dat gezever niet aan mijn kop hebben! :lol:

Wordt vervolgt....

http://www.weersinformatie.com
Inmiddels de NOVA weerman geworden :D

Cuby
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2005 23:25

Re: En de TROS zelf dan?

Ongelezen bericht door Cuby »

Schrijven op dit forum en het doorsturen naar de TROS zelf, had ook weinig effect. Mijn prijs had ik eigenlijk voor de liefhebbers gratis aangeboden, hier is geen gebruik van gemaakt.
Toch nog even een vervolg van de prijs.
We schrijven de maand juli, omstreeks 17:00uur.
Ik was op windhozenchase, voor de niet wetende is dit een jacht via radarbeelden naar onweersbuien langs het ijsselmeer met kans op een waterhoos. Plots ging vlakbij Joure mijn mobieltje. Gelukkig stond ik in de file, gebruik geen handsfree handel.
Tot mijn zeer grote verbazing hing de TROS ballonvaarder aan de andere kant van de lijn. Hij was deze dag in Joure, daar waren de ballonfeesten en hij had nog een plaatsje vrij in de ballon. Of ik me even om 19:00uur wilde melden bij de ingang van desbetreffende terrein.
Amaai, ik was totaal verrast. Pardon zei ik, ik ben onderweg in chase toestand, heeft u geen bericht gehad van mijn schrijven naar de TROS toe?
Neu, ik weet van niks, ik weet alleen dat u een tocht te goed hebt, was zijne antwoord.
Dat weet ik, zei ik. Een tocht voor twee personen, zelf bepalend waar en wanneer.
Twee personen? Vanavond kan er maar 1 mee, een opvul plaatsje. Take it or leave it.
Sorrij, ik moet ophangen, ik ben nml onderweg naar een mooi gebeuren, een waterhooschase.
Het werd die avond helaas niets meer met de chase, was wederom kwaad op de TROS met hun loze beloftes.
Op 6 augustus kreeg ik een herkansing, neen geen ballon, wel 4 waterhozen gezien en geshot op en nabij Waddenzee/IJsselmeer, foto's zijn te bewonderen van die chase op mijn weersite,
http://www.weersinformatie.com

Tot zover mijn bijdrage in het radargebeuren en blijf er nog steeds bij: Onderzoek uw eigen zaakjes eens grondig dames en heren van de TROS!

Vriendelijke groet,

Dirk van der Meer
Sneek

Gesloten