LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ergenis over zogenaamde gewonnen prijs

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
A.Warnaar

ergenis over zogenaamde gewonnen prijs

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

ik surf veel over het internet en nu valt het me op dat ik wel heeeeeeeel vaak de zoveelste bezoeker ben en dat het geen grapje is en dat ik echt gewonnen heb blablabla.

Een vriend van mij had dus vorig jaar meegedaan en zijn gegevens achter gelaten en ja hoor hij wordt gebeld dat hij bij de 1e vijf zit. Of hij ff wilde meespelen voor 25 euro per maand met prijsvragen. Dat wilde hij dus niet maar we hebben ook nooit meer iets van ze gehoord.

Inmiddels ben ik 2x gebeld door dezelfde instantie. Ik zei gelijk van o ik zit zeker bij de eerste vijf maar niet heus en ik moet zeker meedoen voor 25 euro per maand aan prijsvragen? Ze hingen bijna vrijwel direkt op.

Ik erger me hier kapot aan! Wat vinden jullie ervan. Je kan bijna geen site openen of je bent weer de zoveelste bezoeker en winnaar. Dit soort praktijken moet toch verboden worden.

Jan1

Re: ergenis over zogenaamde gewonnen prijs

Ongelezen bericht door Jan1 »

Gewoon wegklikken, en overgaan tot de orde van de dag.

Spy21

Ongelezen bericht door Spy21 »

Dat is gewoon puur marketing ;)

Als jij er in trapt hebben ze het goed gedaan..
Dus geloof niet alles..

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb dus 8x op pagina geklikt en was 8x 1000 ste bezoeker en kreeg....

Dus door wegklikken en terug komen en je weet dat het fraude is.

Sam21

Ongelezen bericht door Sam21 »

[/quote]Als jij er in trapt dan hebben ze het dus gewoon goed gedaan

Zolang wij in Nederland zo reageren kan dit dus ongestraft doorgaan. Ik noem het misleiding en blijkbaar staat marketing dus voor misleiding.

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Niemand op het idee gekomen dat dit bedoelt om gegevens binnen te halen, hebben ze een e mail adres en hoppa spam komt je tegemoet. Als je niet meedoet win je niets en verlies je niets. Verzekeringsmaatschappijen doen het ook, voorbeeld "wat voor een bestuurder ben jij " eind van het liedje alles invullen en je hebt een beller. Ik stoor me niet meer aan die banners, lees er gewoon over heen.

Gesloten