Mijn moeder en broer gaven iedere week aan dat hun gebeld hadden.
Vandaag kreeg ik ze zelf aan de telefoon.
En hier werd het volgende gezegd:
U heeft onlangs een enquete ingevuld en hier willen we U voor bedanken. Met honderd gratis loten voor de maand februari.
Ik kan mij niks van een enquete herinneren.
Toen ik vroeg of ik de loten voor de volgende maand kon opzeggen was ik aan het kibbelen met mijn moeder en hoorde ik hem zeggen dat dit geen probleem zou zijn.
Toch heb ik opgehangen. Ik heb geen gegevens doorgegeven, maar wilde eigenlijk terug bellen dat ik hier geen gebruik van wilde maken.
Ik had een tijd terug al gezegd tegen mijn moeder dat het maar een stel stalkers zijn.
Toen ik net keek op klachtenkompas.nl werd mij al gauw duidelijk dat het zoeken naar een telefoonnummer geen zin had. Onlangs ik dat wel al had geprobeerd. Ook werd mij duidelijk dat ze al vanaf 2013 actief zijn en er nog steeds mee weg komen.
Ik ben achteraf erg blij dat ik aan het kibbelen was met mijn moeder, anders had ik misschien hetzelfde probleem gehad(als vele zie klachtenkompas.nl)en was ik er niet meer vanaf gekomen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eurojack
Re: Eurojack
Dat mensen hier nog uberhaupt tijd aan besteden. Dat soort onzin negeer je toch vanaf het eerste momen.
-
Ik blijk ook met eurojack in zee te zijn gegaan, geen idee hoe, heb niks geactiveerd. Uiteraard incasso geblokkeerd, maar hoe kom je hiervan af. De incasso loopt via Safepay. Alleen bij veel klachten willen zij wel iets doen. Ook mijn bank blijkt niks te kunnen doen. Uiteraard Eurojack gebeld, maar zoals verwacht wordt je in de rij gezet en nemen ze niet op. De zitten zgn. in Oostenrijk. Als je ze mailt, beloven ze over twee dagen antwoord te geven. Wat te doen, is er iemand die zich succesvol heeft afgemeld??
TP
TP
Beste,
Ook ik ben er in getrapt, en dacht dat de trekking maandelijks was ipv wekelijks!
Bij mij hebben ze €34 afgeschreven, welke ik weer heb teruggeboekt, dat kan namelijk!!!!
Je kan wel Klagenfurt oftewel Oostenrijk blokkeren, maar het bedrag wordt gewoon naar een ing-rekening overgeboekt, dus dat werkt niet!
Ik heb ze gemaild via [email protected] en binnen twee dagen antwoord gekregen en m'n abb. op kunnen zeggen, geen probleem, succes!!!!!!!!!!!!!!!
MvG
Zabar
Ook ik ben er in getrapt, en dacht dat de trekking maandelijks was ipv wekelijks!
Bij mij hebben ze €34 afgeschreven, welke ik weer heb teruggeboekt, dat kan namelijk!!!!
Je kan wel Klagenfurt oftewel Oostenrijk blokkeren, maar het bedrag wordt gewoon naar een ing-rekening overgeboekt, dus dat werkt niet!
Ik heb ze gemaild via [email protected] en binnen twee dagen antwoord gekregen en m'n abb. op kunnen zeggen, geen probleem, succes!!!!!!!!!!!!!!!
MvG
Zabar
-
ik ben hier ook ingestonken heb sinds kort een telefoonnummer nl 0900 1030103 kost wel 0,35 per gesprek en ze beginnen in het engels maar spreken ook nederlands
als er een incasso komt en ik haal die terug wordt het abonnement stopgezet
je kunt hier ook je gegevens doorgeven en halen ze je van de lijst
ik ga dit nog wel controleren maar je kunt er dus vanaf
als er een incasso komt en ik haal die terug wordt het abonnement stopgezet
je kunt hier ook je gegevens doorgeven en halen ze je van de lijst
ik ga dit nog wel controleren maar je kunt er dus vanaf