LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eurokrassen/Kras & Cash!/ IMR

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Annekepanneke

Eurokrassen/Kras & Cash!/ IMR

Ongelezen bericht door Annekepanneke »

Na alle brieven die ik de afgelopen tijd heb ontvangen van LOC,DSL,LLC nu weer iets nieuwe ontvangen: eerst een brief die waar op stond Eurokrassen. Vandaag kreeg ik er een van Kras en Cash, dit is van het IMR, postbus 1060,6040 KB Roermond. Met 4 krasloten, als je de loten openkrast denk je dat je €50.000,= :shock: hebt gewonnen. En natuurlijk een brief erbij om lid te worden van de "duitse lotto", dit kost je minstens € 13,80 per week (als je erin trapt). . Om je geld te kunnen innnen moet je wel lid worden van de "duitse lotto". Ook hebben die oplichter de boel niet goed voorelkaar, zo staat er aan de achterkant van het formulier (de machtiging) een naam en adres van iemand anders die aan de andere kant van het land woont. Nu weet ik het zeker, hier klopt niets van :twisted: Wie heeft hier vaker post van gehad? Kan hier ook iets aan gedaan worden, elke 2 weken komt er wel soortgelijke post binnen, zowel op mijn naam als die van mijn man.
Gek worden we er van om steeds de boel weer terug te sturen.
Graag reactie :)

meta

Re: Eurokrassen/Kras & Cash!/ IMR

Ongelezen bericht door meta »

Ik heb hem ook gehad en in eerste instantie was ik blij van jes eindelijk hebben we geld gewonnen
en toen ik goed ging lezen ja toen kwam ik van een koude kermis thuis je zou zo'n bedrijf toch moeten kunnen aanklagen

Impulse

Ongelezen bericht door Impulse »

Ik heb deze brief ook vandaag gekregen met die krasloten. Als ik hun moet geloven heb ik ( samen met tig andere mensen ) 50.000 euro gewonnen. Maar dan moet je inderdaad eerst lid worden. Zetten ze er een telefoonnummer bij dat je vervolgens ook nog eens 55 ct pm kost, om vervolgens een bandje te horen waar je niets wijzer van wordt. Een vriend van mij heeft een keer naar dat nummer gebeld om meer informatie in te winnen over die lotto. Je krijgt daar niemand te spreken.

Maar over dat machtigingsformulier dat ie al ingevuld is, dat heb ik niet. Het is zowiezo een louche gedoe. Bijna elke week krijg ik die onzin thuis.

Bij mijn schoonzusje was het zelfs zo dat er geld van haar rekening werdt gehaald voor die lotto terwijl ze daar niet eens aan mee doet. Ze kreeg weer eens zo'n brief thuis, maakte het open en tot haar verbazing stond op een inschrijfformulier haar bankrekening nummer. Hoe kan dat toch?! Ze heeft zich daar nooit voor opgegeven. Sinds ik dat hoorde maak ik ze wel open en check ik over er geen bankgegevens opstaan. Dus mij advies is, check dat ook als je weer van die brieven krijgt.

goedgelovig

Ongelezen bericht door goedgelovig »

BALEN :?

Open je de post en wat blijkt er zitten vier krasloten bij die er berdriegelijk echt uitzien. Opengekrast en wat blijkt een prijs van 1,-- en JA WEL een prijs van 50.000,-- euro. De nieuwe auto staat al bijna op de oprit. Maar dan gaat gelukkig de gezonde dosis achterdocht spreken. Eerst een rondje bellen bij bekenden of die ook zoiets hebben ontvangen. Nee niet het geval. Zou het dan toch waar zijn????? Eerst nog even op de internetsite geraadpleegd. Wat blijkt, meerdere personen hebben reeds wat ontvangen, en wel gereageerd, en NUL OP HET REKEST gekregen :evil:
HARTELIJK DANK VOOR EEN IEDER DIE HIER IETS OVER HEEFT GESCHREVEN. RADAR bedankt voor het plaatsen. :lol:

WEG MET ALLE BEDRIJVEN DIE SOORTGELIJKE MAILING RONDSTUREN. :twisted:

Groeten uit TWELLO[/b]

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ook ik heb vandaag 4 loten binnen gekregen ook 50.000 gewonnen maar zoals alles wat gratis is of bijna gratis gaan mijn nekharen overeind er van staan :evil: want er zit altijd wel iets aan vast.
Ik ben gelijk op internet gaan kijken en ja veel over loc llc etc. en hoeveel namen nog meer.
Maar dit vind ik nog het ergste vorm van oplichting . en hoop dat er hieraan in de toekomst liever morgen nog iets aan gedaan kan worden.
ik denk in ieder geval om je kennisen er voor te waarschuwen en dat zij dat ook doen misschien helpt dat. Zou in ieder geval een begin kunnen zijn.Ook ik heb kennissen op de hoogte gesteld een gewaarschuwde mens :wink:

Sammy197

Ongelezen bericht door Sammy197 »

Ook mijn ouders en ik hebben hier last van. We worden er helemaal gestoord van. Ik ben even gaan uitzoeken van wie ze mijn adres hadden gekregen. Door een foute voorletter op een pakketje van TellSell waar ik een Biostabil had gekocht. Diezelfde foute voorletter wordt steeds op die lottobrieven getoond. Ik heb TellSell gebeld en die zei dat ze inderdaad adressen doorverkopen of geven en nu zouden ze het afmelden, dat ik die "stalkbrieven" niet meer zou krijgen.

Ook kreeg ik van iemand een tip om de antwoordenveloppe van die bedrijven zo zwaar mogelijk te maken, want dan moeten zij daar portokosten over betalen.

Ik hoop dat er een oplossing voor dit "gestalk" komt, want 1 a 2 keer in de week van die brieven, komt mijn neusgaten uit.

spekkie

Ongelezen bericht door spekkie »

precies dezelfde brief gehad met de vier krasloten

50001 euro gewonnen

tevens het verkeerde adres op de achterkant.

op het telefoonnr. krijg je uiteraard een bandje.

armiva

Ongelezen bericht door armiva »

ook ik kreeg vandaag de krasloten. Mar helaas heb ik maar 10.001,00 euro gewonnen.

lekker

Ongelezen bericht door lekker »

Ik heb hem vandaag ook gehad.

DeBoekweitjes

Ongelezen bericht door DeBoekweitjes »

Ook wij hebben die brief gehad, oftewel mijn vrouw.
En inderdaad, € 50.000,00 en € 1,00 gewonnen.
Eerst dacht ik, huh, wie wij een prijs winnen?, nee dat kan niet.
Na wat verder gelezen te hebben, en dat alles 2x, dacht ik hier klopt iets niet.
Ten eerste, het is zo'n standaard brief, die iedereen binnen krijgt. Er staan idd 2 verschillende adressen op, en ook 2 verschillende namen onder de brieven. Zo dacht ik, die dekken elkaar in, en zeggen dat de prijs niet belast wordt in Duitsland, maar niks zeggen over de belasting hier in Nederland. Volgens mij beginnen die Duitsers nu al met ons te intimideren, en dat is al zeer vroeg, want het E.K. begint pas over een maand of 7/8.
Nee, het is belachelijk dat hier niets aan gedaan wordt. Zal wel een moeilijke zaak zijn, om die mensen op te pakken.
Mensen, zodra je een prijs hebt gewonnen, zonder ergens aan mee te doen, is er iets niet pluis. Gooi het gewoon op de brandstapel, want het papier incl. de krasloten gaan in rook voor je op, net zoals je "gewonnen" prijs.

groetjes

Maggi

Ongelezen bericht door Maggi »

En ja hoor :D

Ook ik heb vandaag 50.000 Eus gewonnen bij de Duitse Loterij. :shock:
Plus 1 Eu geweldig !!!! :P
Toch fantastisch dat je zonder inschrijving bij wat dan ook zo'n bedrag kunt winnen. :?:

Ik heb gelijk mijn baas vaarwel gezegd hihihihi :oops:
Maar nu ik dit allemaal lees is mijn hoop vervlogen. :cry:
En mijn uitzicht op werk ook :(
Want een goeie referentie zal ik wel niet krijgen van mijn ex-baas!!!

Ik hoop dat die lotto-freaks :twisted: maar niet zich dergelijke ontwikkelingen kunnen blijven permiteren.

Nu is dit natuurlijk niet echt, maar voor het zelfde geld gaan er heel wat mensen hierdoor de boot in. Dit is echt heel slecht!!!! :evil:
Je zou ze moeten kunnen aanmanen de bedragen uit te keren. :wink:
Want hier zal toch wel een wet voor bestaan? :roll:
Dat zou pas geweldig zijn!!!! :idea: :idea: :idea:

Echt hoor!!! Ik vind dit strafbaar!!! Doe er wat aan!!

crainbow

Ongelezen bericht door crainbow »

:evil:
Na eerst een auto te hebben gewonnen die elk moment op mijn oprit kon worden geplaatst wordt ik nu lastig gevallen met een mailing van diezelfde Duitse Lotto onder de naam Kras & Cash. Heb weer wat gewonnen: € 50.001.-! Moet alleen weer eerst even machtiging tbv automatische incasso opsturen. Schandalig dat deze agressieve mailing met het opwekken van valse verwachtingen maar door kan blijven gaan.

sjjo

Ongelezen bericht door sjjo »

ook hebben wij 50001 euro gewonnen
vrouw blij ,mij opbellen in de auto ,ik de oude auto op de vluchtstook neergooien en denk bij mezelf dadelijk een taxi bellen en naar de dealer te rijden voor een nieuwe
totdat ik vroeg van wie dan?
bleek dat je de loten op moest sturen
dat wekt al argwaan want wie wil er nou een lot opsturen?
te mooi om waar te zijn
je kan trouwens alleen maar een machtiging opsturen en dat ben ik nou net niet van plan
de prijzen pot is 200 000 en er is maar 1 winnaar van 50000 en ik lees hier dat er al meer zijn
oplichters zijn het

SP

Ongelezen bericht door SP »

Gewoon alle ongevraagde post retour sturen naar de afzender, die betaalt er dan zelf voor.
Doe ik ook al maanden.

Opeens merk je dat de post m.b.t. zulke gevallen minder wordt.

nettie

Ongelezen bericht door nettie »

Ik kreeg inderdaad ook 4 krasloten en begon met 1 euro ik dacht "tuurlijk dat schiet niet op" de volgende 2 niets en jawel 10.000 euro en je denkt yes maar dan denk je ja ja lid worden,opsturen hier klopt iets niet ,ik de buurt rondvragen maar niemand had iets ontvangen, wel slim natuurlijk dat niet meteen een hele straat of een heel dorp zoiets toegestuurd krijgt, dan toch de brief nog maar eens door lezen voor eventuele addertjes onder het gras, het telefoon nummer maar eens bellen en inderdaad een bandje, en dat winnummer stond ook verder nergens vermeld alleen in de brief dus als je lid werd en je krasloten opstuurd gaan hun je krasloten met het winnummer controleren en dan kan je er natuurlijk opwachten dat dat niet bij elkaar hoort, het is dus maar in de prullebak verdwenen met de rest van al die post waarmee je auto's home sinema sets en dvd's enzov kunt winnen ik hoop dat met dit soort acties mensen ervan weerhouden kunnen worden niet aan dit soort dingen mee te doen en het geld in hun zak te houden

Anette

Ongelezen bericht door Anette »

Heel goed idee om die envelop terug te sturen.
Ik heb de krasloten even door de kattenbak gehaald :D
En de envelop verzwaard met twee oude scharnieren en nog wat stukjes oud ijzer...zo gaat ie retour.
Het adres staat genoteerd zodat ik vaker wat rotzooi daar heen kan sturen :D het is toch gratis zo een antwoordnummer.
Pisnijdig word je ervan,heel vaak kregen wij ook van zulke mailings van readers digest,,ik had nu wel miljardair kunnen zijn,,maar ik heb die mailings ook allemaal retour afzender gezonden.
Kras en Crash is een betere naam ipv van kras en cash :evil:
Mensen trap er niet in,,je hebt niks gewonnen,,het is allemaal ellende.
Groetjes Astrid

wolkje

Ongelezen bericht door wolkje »

Precies dezelfde brief gehad met de vier krasloten

50.000 + 1 euro gewonnen ,

Als ik Advocaat was had ik ze bij de haren gepakt en voor de rechter gesleept !!! Dit moet nu eindelijk eens stoppen, eigenlijk valt dit onder fraude, er worden allerlei voor de consument vage regeltjes gemaakt waardoor je het zogenaamd gewonen geld nooit ontvangt maar je zit er zelf wel aan vast als je het formulier invult, ten eerste hebben ze direct al je gegevens en spelen dit weer door naar andere vage bedrijven zodat je nog meer van die traktaties door de bus krijgt.
Gr.L.

martin17

Ongelezen bericht door martin17 »

Eigenlijk is dit onderwerp de moeite van het reageren niet waard!
Gewoon....ongeopend weggooien, of retour afzender!

Gast

Ik ben een spekkoper door twee maal een prijs te winnen.
Twee enveloppen ontvangen, op de zelfde naam.
Dus twee maal 3€ +3maal 50.000€.
Ik heb ze maar niet op gestuurd.
Zo kan je slapende rijk worden.
H.G. Gerard[/b]

Gast

Hoi Wolkje,

Als jij advocaat was had je de brieven wel beter gelezen en had je ontdekt dat er niks te claimen valt.

Gesloten