LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extra trekking Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
corné.tamarinof
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2017 13:45
Contacteer:

Extra trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door corné.tamarinof »

Geen lotnummer ontvangen

Maanden geleden al intving ik, als oud abonneespeler van de Staatsloterij, een brief inzake te speciale extra trekking.
Zoals gevraagd in de brief heb ik mij aangemeld.

Ik heb echter nooit een of meerdere lotnummers ontvangen. Vlak voor de trekking afgelopen zaterdag heb ik dat per email gemeld maar krijg "binnen 10 werkdagen" antwoord.

Hoe moet ik hier mee omgaan? Er is mij nu een kans op prijzen ontnomen door de organisatie die deze trekking als goedmaker had ingelast.

eyda
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 feb 2009 13:24

Re: Extra trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door eyda »

Helaas, ook ik voel me weer in de maling genomen.
Ik heb u een email gestuurd, maar geen reactie ontvangen…..
Dat noemt men compensatie? Ik heb alleen maar kosten gehad omdat ik de eerste keer vanuit Suriname heb gebeld en vervolgens alleen een 0800 nummer krijg…..


Van: E.M Dijkstra
Verzonden: vrijdag 26 mei 2017 18:27
Aan: icadmin
Onderwerp: FW: claim loten voor bijzonder trekking
Urgentie:Hoog

Helaas niets meer vernomen. Ik neem aan dat de loten worden toegekend?


Van: E.M Dijkstra
Verzonden: dinsdag 16 mei 2017 13:59
Aan: icadmin
Onderwerp: Re: claim loten voor bijzonder trekking


Goede morgen
Op Welk nummer bent u te bereiken vanuit het buitenland? Ik ben momenteel wegens mijn werk niet in Nederland.

Moneyman
Berichten: 30354
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Extra trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tsja... als je tot vlak voor de trekking wacht is de kans dat je nog tijdige respons krijgt niet zo groot natuurlijk.

En aan beide klagers: wat willen jullie nu?

Nijogeth
Berichten: 10147
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Extra trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik kreeg donderdagavond een mail met lotnummers in mijn mailbox (kwam in de spambox terecht). Verder kon ik mijn loten zien als ik op 'mijn staatsloterij' inlogde. Heeft u beide manieren geprobeerd?

eyda
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 feb 2009 13:24

Re: Extra trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door eyda »

Moneyman..wat is tijdig? Ze reageren pas na een maand(wegens enorme drukte) ik reageer dezelfde dag 16mei omdat ik een 0800 nummer hebben gekregen. Op het meldingsformulier staat duidelijk mijn adres in het buitenland. tevens is mijn vraag duidelijk. Telefoonnummer waar ik wederom kan gaan bellen? Ik heb niks meer vernomen.
Het gaat erom dat men weer niet waarmaakt met wat men toezegt...

Moneyman
Berichten: 30354
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Extra trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door Moneyman »

eyda schreef:Moneyman..wat is tijdig? Ze reageren pas na een maand(wegens enorme drukte) ik reageer dezelfde dag 16mei omdat ik een 0800 nummer hebben gekregen. Op het meldingsformulier staat duidelijk mijn adres in het buitenland. tevens is mijn vraag duidelijk. Telefoonnummer waar ik wederom kan gaan bellen? Ik heb niks meer vernomen.
Het gaat erom dat men weer niet waarmaakt met wat men toezegt...
Ik had het niet tegen jou, maar tegen TS. Topics kapen is niet zo handig, dat blijkt maar weer.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Extra trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door john18 »

Moneyman schreef:
eyda schreef:Moneyman..wat is tijdig? Ze reageren pas na een maand(wegens enorme drukte) ik reageer dezelfde dag 16mei omdat ik een 0800 nummer hebben gekregen. Op het meldingsformulier staat duidelijk mijn adres in het buitenland. tevens is mijn vraag duidelijk. Telefoonnummer waar ik wederom kan gaan bellen? Ik heb niks meer vernomen.
Het gaat erom dat men weer niet waarmaakt met wat men toezegt...
Ik had het niet tegen jou, maar tegen TS. Topics kapen is niet zo handig, dat blijkt maar weer.
Je bericht meld het anders.
En aan beide klagers: wat willen jullie nu?
Maar je hebt wel gelijk dat topic kapen niet netjes is :wink:

Moneyman
Berichten: 30354
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Extra trekking Staatsloterij

Ongelezen bericht door Moneyman »

john18 schreef:
Moneyman schreef:
eyda schreef:Moneyman..wat is tijdig? Ze reageren pas na een maand(wegens enorme drukte) ik reageer dezelfde dag 16mei omdat ik een 0800 nummer hebben gekregen. Op het meldingsformulier staat duidelijk mijn adres in het buitenland. tevens is mijn vraag duidelijk. Telefoonnummer waar ik wederom kan gaan bellen? Ik heb niks meer vernomen.
Het gaat erom dat men weer niet waarmaakt met wat men toezegt...
Ik had het niet tegen jou, maar tegen TS. Topics kapen is niet zo handig, dat blijkt maar weer.
Je bericht meld het anders.
En aan beide klagers: wat willen jullie nu?
Maar je hebt wel gelijk dat topic kapen niet netjes is :wink:
Ja, dát deel is overduidelijk wel tegen beide klagers... dat zeg ik ook letterlijk...

Gesloten