In de Veronicagids vindt je tegenwoordig krasloten van o.a. filmlot.
Je maakt 'kans op een prijs'als je een duur nummer belt en een hoop gegevens prijsgeeft.
Op de site http://www.filmlot.nl staat een verwijzing naar een site met prijswinnaars.
Invoering van de namen van deze 'prijswinnaars' in de telefoongids geeft het opmerkelijke resultaat dat 95% van de winnaars geen telefoon heeft, sterker nog; de familienaam komt vaak niet eens voor in de desbetreffende woonplaats.
Bedrog, fraude of gewoon oplichting?
Geef je mening of ervaringen graag!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Filmlot en aanverwanten uit oa de Veronicagids
Filmlot en aanverwanten uit oa de Veronicagids
Laatst gewijzigd door Quinton op 29 dec 2005 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Filmlot en aanverwanten uit oa de Veronicagids
Jij gaat het ook echt controleren?
Er zijn altijd nog genoeg mensen die niet in de telefoongids staan vermeld. En dan heb je tegenwoordig nog een hoop mensen die alleen een mobiele telefoon hebben en geen vaste telefoonaansluiting meer. Je bent wel een beetje achterdochtig hoor.
-
hallo, ja, ik ben gaan krassen en had 4 sleutels, nou, dacht ik, ik doe het anders echt nooit, laat ik eens kijken wat er gebeurt! Gebeld, ja, hoor, prijs! Ik kreeg een code en je hebt gelijk: inloggen op de site is niet mogelijjk, de site is er niet eens!
Het was het proberen een keertje waard, maar jammer dat Veronica zich met dit soort akties inlaat.
groetjes, ik kan er gelukkig nog om lachen!
Het was het proberen een keertje waard, maar jammer dat Veronica zich met dit soort akties inlaat.
groetjes, ik kan er gelukkig nog om lachen!
-
kraslot uit de veronicagids: sms gestuurd naar 8822
met mobiel van mijn dochter. Daarna 2 maanden lang sms-jes gehad van 8822
totale kosten ca. 75,--. Nu mijn abonnement opgezegd bij Veronica.
Ik moet me verontschuldigen bij mijn dochter, zij heeft niet teveel gebeld, maar de hoge rekeningen waren mijn schuld.
met mobiel van mijn dochter. Daarna 2 maanden lang sms-jes gehad van 8822
totale kosten ca. 75,--. Nu mijn abonnement opgezegd bij Veronica.
Ik moet me verontschuldigen bij mijn dochter, zij heeft niet teveel gebeld, maar de hoge rekeningen waren mijn schuld.