LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garant-O-Matic

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Tommie

Garant-O-Matic

Ongelezen bericht door Tommie »

Onder dezelfde foute naam als bij LCC dus van dezelfde bron, mijn achternaam beginnen zij met een H maar het moet met een M, heb ik vanmorgen weer (SPAM)post gekregen. Ditmaal van Garant-O-Matic en ik heb WEER, jawel, 25.000 EURO gewonnen. Het geld stroomt binnen op deze manier. Waarschuwing voor iedereen, trap niet in deze rotzooi. Stuur de gehele inhoud (folders) met brief waarin je vraagt je mailadres uit hun bestand te verwijderen terug in de bijgesloten enveloppe. Mijn brief was ongeveer 200 gram, als iedereen dit doet dan kost het ze in ieder geval een hoop postzegels en gaat de lol er vanzelf af. En een vraag aan de PTT, STOP MET HET VERSTUREN VAN DIT SOORT ONGEVRAAGDE POST (spam).

Jit

Re: Garant-O-Matic

Ongelezen bericht door Jit »

Ook ik zou 25.000 euro winnen. Geen bestelling nodig en geen postzegel voor terugsturen. Ik wilde wel eens zien hoe het werkte en verzond het. Niets meer over gehoord. Volgende 10.000 euro (in de pot)
's kijken hoe dat werkt, wel een bestelling doen. Aangezien ik een paar dingen nodig had, uitproberen.Bestelling gekregen met een contante waarde cheque van 2 euro, die ik terug moest sturen in een gefrankeerde envelop.Deed ik meteen weer een bestelling dan werd de waarde 4 euro, etc. Ondertussen was mijn brievenbus al gebombardeerd met nog meer kansen op geld.
14/10 brief gestuurd met opmerkingen(+ de cheque) en het verzoek om mij uit het adressenbestand te verwijderen.
Op 21 oktober een reactie ontvangen over de werking van de acties.
Deelnemen kan
1. door het doen van een bestelling
2. door per actie 2,50 euro aan postzegels of contanten op te sturen.
In de laatste mailing staat dit, maar niet in de voorgaande.
Mag dit laatste???? Nu wordt het een loterij!!!!

bodejos

Ongelezen bericht door bodejos »

Is Garant-O-matic ook weer uit de winterslaap ontwaakt?

Dit heet een sweepstake.

Je wordt bedonderd waar je bij staat, helaas doet niemand er wat aan. Vandaar mijn oproep elders op het forum: huur eens een bus met 50 personen, en ga eens op de koffie bij een van die firma's. OP de koffie kom je sowieso al. Maar ze moeten eens gedwongen worden om de aangekondigde prijzen gewoon uit te betalen. Dan houden ze wel op met hun geintjes.

Brombeer

Ongelezen bericht door Brombeer »

Gewoon niet meer reageren dan ebt dat vanzelf weg. Simpel toch!

gelukbose

Ongelezen bericht door gelukbose »

:twisted:
Ik krijg al 2 jaar post van hun en het helpt niet.
Ik gooi het weg.

BSS

Gesloten