LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garant-o-matic

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
johanne

garant-o-matic

Ongelezen bericht door johanne »

Al enige tijd wordt mijn hoogbejaarde moeder lastiggevallen door Garant-o matic. Zij zou 50.000 euro hebben gewonnen en hoefde alleen maar voor minimaal 45 euro te bestellen om haar prijs te innen. Helaas heeft ze dit gedaan en ze werk vervolgend aangemoedigd steeds opnieuw te bestellen. Ze had echt gewonnen, volgens imposante certicifacten en uitnodiginen. ze hoefte alleen nog maar een keer te bestellen, enz. enz.
Bij haar bestellingen kreeg ze bovendien ongevraagd extra artikelen toegezonden die ook automatisch van haar rekening werden afgeschreven.
Ook nu ze -wijs geworden - niets meer besteld, krijgt ze ongevraagd artikelen toegezonden, met rekening. Haar leven is inmiddels een hel, dankzij garant-o matic.
Ik begrijp niet dat niemand iets tegen dit soort sweepstakes onderneemt. Vooral oude mensen met weinig geld zijn hier gevoelig voor. Zij willen het gewonnen geld graag aan hun kinderen geven en gaan lang door met bestellen. Omdat ze zich schamen voor hun goedgelovigheid vertellen ze het vaak ook aan niemand.

Ook als ze niets meer bestellen, blijft garant-o-matic ze lastig vallen.
Ik hoop dat Radar en andere consumentenorganisaties hier iets tegen doen en in ieder geval steeds blijven waarschuwen tegen dit soort bedrijven.

Gesloten