LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gebeld door de Postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Luccanidas

Gebeld door de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Luccanidas »

Hoi, ik ben net een uurtje geleden gebeld door Winston Gerschtanowitz namens de Postcodeloterij, en hij had een fantastische mededeling voor mij, namelijk dat ik een geldbedrag van €15.000,- euro heb gewonnen.

Het enigste wat ik volgens hem hoefde te doen was mij aan te melden op de site van de Postcodeloterij, en dat het geld binnen enkele weken op mijn rekening gestort zal worden.

Het klinkt allemaal mooi, maar ik ben geen lid van de Postcodeloterij, terwijl hij wel mijn telefoonnummer, naam en adresgegevens goed heeft doorgegeven.

Morgen bel ik zowieso eerst de Postcodeloterij van hoe dat nou zit.
Verder wil ik alleen even weten of er mensen zijn met een vergelijkbare situatie?

Alvast Bedankt. :wink:

Pindakaaspotje

Re: Gebeld door de Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

wat denk je zelf.. dat je 15.000 euro wint zonder uberhaupt mee te doen. Iets in je moet toch zeggen dat het niet klopt. Adres/naam gegevens worden gewoon doorverkocht dus dat is niet meer dan logisch dat ze die hebben.

En belde Winston zelf? klinkt vreemd :wink:

Luccanidas

Ja omdat ik geen lid ben vind ik het juist een heel raar verhaal, maar ik bel morgen eerst wel zelf even de postcodeloterij van hoe dat zit, maar wat verder raar is is dat hij op mijn mobiel belde mijn naam aansprak en dat terwijl mijn mobiel op iemand anders zijn naam staat.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Luccanidas schreef:Ja omdat ik geen lid ben vind ik het juist een heel raar verhaal, maar ik bel morgen eerst wel zelf even de postcodeloterij van hoe dat zit, maar wat verder raar is is dat hij op mijn mobiel belde mijn naam aansprak en dat terwijl mijn mobiel op iemand anders zijn naam staat.
toevallig geen "grappige" vrienden die een geintje uithalen?

Luccanidas

Ach ja daar houd ik zeker rekening mee, het eerste wat ik morgen doe is gewoon even de Postcodeloterij zelf bellen.

gerland

Ongelezen bericht door gerland »

Luccanidas schreef:Ach ja daar houd ik zeker rekening mee, het eerste wat ik morgen doe is gewoon even de Postcodeloterij zelf bellen.
Om te horen of u écht €15.000,- gewonnen hebt?

malaga

Ongelezen bericht door malaga »

Er zijn nog echt volwassene mensen welke aan sprookjes geloven.
Ik heb dagelijks spam van een Italiaanse loterij, waar ik zeker dit jaar al meer als 2 miljoen heb gewonnen zonder mee te spelen.
Mensen worden jullie toch eens wakker!

klaasvaakje

Ongelezen bericht door klaasvaakje »

tja, ik ben ook eens gebeld met de mededeling dat er op mijn postcode een bedrag was gevallen, zonder dat ik lid ben. Ik heb gezegd dat ik geen interesse heb. De mevrouw aan de lijn werd kwaad en snauwde: Nou, dan geef ik het geld wel aan iemand anders!. Waarop ik zei: succes. En ik heb de telefoon uitgedrukt.

Achteraf denk ik: hoe kan ze geld dat op MIJN postcode is gevallen nu aan iemand anders geven??? Logischerwijs vervalt het bedrag dat niet wordt opgehaald na verloop van tijd. Het kan nooit aan iemand anders (met een andere postcode) worden gegeven.

boxer

Ongelezen bericht door boxer »

zo komen ze aan nieuwe deelnemers :evil: mens word eens wakker :? als je belt ben je gelijk lid,en kunnen ze je bankrekening leeghalen. :mrgreen:

Gesloten