LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gebeld door incassobureau over spel 'Daily offer'
Gebeld door incassobureau over spel 'Daily offer'
Wie heeft er ervaring met het een spel dat Daily offer heet.
Ze belden mij laatst op via een zogenaamde incassobureau. Ze lieten mij ook een bandopname horen waaarop ik overal ja op gezegd heb......??????
Ik kan me hier totaal niets van herinneren en ook niet voorstellen dat ik hier op ingegaan ben. Ik vond wel een mail met een bevestiging in mijn mail toen ik ging zoeken.
Het gesprek verliep heel agressief en uiteindelijk hing de medewerkster van het "incassobureau" ook boos op.??!!
Ik heb een mail gestuurd en gevraagd om informatie maar daar krijg ik geen antwoord op.
Ik weet niet wat ik hier mee aan moet.
Iemand een idee?
Dank voor de moeite
Ze belden mij laatst op via een zogenaamde incassobureau. Ze lieten mij ook een bandopname horen waaarop ik overal ja op gezegd heb......??????
Ik kan me hier totaal niets van herinneren en ook niet voorstellen dat ik hier op ingegaan ben. Ik vond wel een mail met een bevestiging in mijn mail toen ik ging zoeken.
Het gesprek verliep heel agressief en uiteindelijk hing de medewerkster van het "incassobureau" ook boos op.??!!
Ik heb een mail gestuurd en gevraagd om informatie maar daar krijg ik geen antwoord op.
Iemand een idee?
Dank voor de moeite
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jan 2019 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast
Reden: titel door moderator aangepast
Re: Gebeld door incassobureau over spel 'Daily offer'
Persoonlijk zou ik ze compleet negeren.
???Ze lieten mij ook een bandopname horen waaarop ik overal ja op gezegd heb......??????
En wat wil dat "incassoburo" nu van je ?Péronne schreef: ↑16 jan 2019 13:23Wie heeft er ervaring met het een spel dat Daily offer heet.
Iemand een idee?
Dank voor de moeite
Voor nieuwe overeenkomsten geldt dat deze alleen schriftelijk kunnen worden aangegaan.
-
Iig vlg deze site van Consuwijzer behoeven periodieke zaken, waar het hier blijkbaar over gaat, schriftelijke overeenstemming.
-
Bandopname? Is U meneer/mevrouw..... xxx
En dat Ja monteren via computer tot een nieuwe opname en het lijkt of U akkoord ging...
Waarvoor ze belden doet er niet toe,
gewoon fraude en ze hebben blijkbaar ook mail adres en als dat via Spamfilter niet gelezen werd, komt vaker voor...
Er is geen overeenkomst en eventueel een montage die gefraudeerd is...
Negeren en wacht rustig op deurwaarder & rechtszaak en zij moeten dan aantonen dat U gebeld is.
Als via jou telecom provider geen gesprek is te vinden op die tijd en datum worden zij veroordeeld voor fraude!
En dat Ja monteren via computer tot een nieuwe opname en het lijkt of U akkoord ging...
Waarvoor ze belden doet er niet toe,
gewoon fraude en ze hebben blijkbaar ook mail adres en als dat via Spamfilter niet gelezen werd, komt vaker voor...
Er is geen overeenkomst en eventueel een montage die gefraudeerd is...
Negeren en wacht rustig op deurwaarder & rechtszaak en zij moeten dan aantonen dat U gebeld is.
Als via jou telecom provider geen gesprek is te vinden op die tijd en datum worden zij veroordeeld voor fraude!
Annemieke67
vindt dit leuk
Zou eventueel zelf dit bewijs van hun eigen provider/henzelf willen zien.Komkommertijd schreef: ↑17 jan 2019 05:34Er is geen overeenkomst en eventueel een montage die gefraudeerd is...
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Als ze beweren dat ze op bepaalde datum en tijd gebeld hebben moeten ze mijn nummer noemen, heb er meerdere...
En ik kan dan een uitdraai vragen van binnengekomen gesprekken en ze daar op ontbreken is er geen gesprek geweest.
Dat lijkt me gezien hun verhaal van bandje met Ja erop.. de beste methode of ik werkelijk Ja riep en gebeld ben
of dat zij frauderen!
Wie eist bewijst en zij moeten bewijs leveren wanneer dat gesprek dan was.
Vermoedelijk is deze claim voldoende om hun te stoppen.
En ik kan dan een uitdraai vragen van binnengekomen gesprekken en ze daar op ontbreken is er geen gesprek geweest.
Dat lijkt me gezien hun verhaal van bandje met Ja erop.. de beste methode of ik werkelijk Ja riep en gebeld ben
of dat zij frauderen!
Wie eist bewijst en zij moeten bewijs leveren wanneer dat gesprek dan was.
Vermoedelijk is deze claim voldoende om hun te stoppen.
chrisd1
en Annemieke67
vinden dit leuk