LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen uitbetaling bij lotto op mijn account

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
harryan

geen uitbetaling bij lotto op mijn account

Ongelezen bericht door harryan »

Op 18 sept en 25 sept heb ik 2x 1.50 gewonnen bij de LOTTO alleen het is niet bijgeschreven op mijn account. hebben meer onlinespelers hier last van gehad. twee keer een klacht geschreven maar geen reactie :evil: groeten harryan

BeatleStone

Re: geen uitbetaling bij lotto op mijn account

Ongelezen bericht door BeatleStone »

harryan schreef:Op 18 sept en 25 sept heb ik 2x 1.50 gewonnen bij de LOTTO alleen het is niet bijgeschreven op mijn account. hebben meer onlinespelers hier last van gehad. twee keer een klacht geschreven maar geen reactie :evil: groeten harryan
Als je goed leest, dan wordt dit ingezet voor een nieuw lot.
Dit wordt niet uitbetaald.
Maar je weet niet wat er werkelijk gebeurd.
Je krijgt namelijk de nummers niet te zien van het extra lot wat je gewonnen hebt.
Dus kan het toch gewoon een ,,niet" zijn.
Ze hebben daar nooit enig inzicht in gegeven

harryan

Ongelezen bericht door harryan »

Ik zal het nog even verduidelijken een aantal jaren geleden speelde ik automatisch en zag je inderdaad je kleine prijsjes niet terug die werden ingezet als een nieuw lot vond ik ook niet zo pettig en ben er daarom mee gestopt Nu speel ik online met een account waar ook de kleine prijsjes gewoon bijgeschreven worden op mijn tegoed maar je brengt me wel op een idee want per 9 okt speel ik weer automatisch en online (vind ik gewoon leuk) Misschien dat ze de prijsjes op mijn automatische hebben bijgeschreven.Maar het gaat me meer om de manier van het niet reageren van de LOTTO maar wie weet misschien gebeurt het nu wel :?: groeten harryan

GGG

Ongelezen bericht door GGG »

Als je gratis deelname hebt gewonnen, dan kun je wel degelijk vooraf zien met welke nummers je meespeelt.
Log nog maar eens in en kijk maar eens goed.

Gesloten