Ik heb vroeger meegespeeld in de duitste loterij via Stargames die het later hebben overgedragen/ uitvoeren door millenium services. Met een brief via de site van Kassa heb ik opgezegd. Vanaf dat moment (februari of maart dit jaar) is er ook geen geld meer afgeschreven.
Tot mijn verbazing krijg ik nu al 3 maanden achter elkaar geld van hun op mijn rekening met de mededeling dat dat rpijzengeld is voor die desbetreffende maand.
Ik ben bang dat ik genaaid wordt en straks alsnog een aantal maanden moet betalen aan ze
Wie oh wie heeft dit ook meegemaakt of weet een antwoord op mijn vraag.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld van duitse loterij?????
Re: Geld van duitse loterij?????
Ja ..ik heb zelf ook meegedaan aan stargames helaas , maar ondanks het feit dat ze geld op je rekening storten is dat hun probleem.. Ze zijn illegaal bezig en oplichters dus mooi nix van aantrekken en nix betalen.. Je hebt toch bewijs van dat je hebt opgezegd ..dus als ze daaro niet kunnen lezen dan zijn ze dom bezig en valt jou hierin nix te verwijten ...
Re: Geld van duitse loterij?????
Als je ongevraagd een product thuis bezorgd krijgt, hoef je er niet voor te betalen volgens het consumentenrecht. Ik vind dat dat voor dit geval ook maar moet gelden, nietwaar?