LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geluksbode WIe kan mij antwoord geven.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
jvdanda
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 dec 2007 10:27

Geluksbode WIe kan mij antwoord geven.

Ongelezen bericht door jvdanda »

Graag ontvang ik reacties over wat ik moet doen om hiervan af te komen. Moet ik aangifte bij de politie doen? Ook ik ben slachtoffer van de Geluksbode. Ik heb nog wel netjes mijn 4,95 betaald al op 4-12-2006. Pas op 29-12-2006 ontving ik het eerste exemplaar, terwijl ik op 10-12-06 al een mailjte had gestuurd met de vraag waar het bleef. Nooit éen reactie ontvangen. Ik zou binnen vijf dagen mijn abonnement kunnen opzeggen na ontvangst van het eerste exemplaar. Op de brief stond een datum van 18-12-2006 en was er reeds 19,95 Euro van mijn rekening geschreven. Ik heb direct een brief gestuurd met daarin deze klachten, de opzegging van mijn abonnement en dat ik de 19,95 ging intrekken via de bank. Dit laatste heb ik dan ook gedaan. Daarna nooit meer iets gehoord, niets ontvangen en ook is er niet geprobeerd om het bedrag nogmaals van mijn rekening te schrijven. Tot dat ik op 13-12-07 een brief krijg van Intrum Justitia met ook het logo van de Geluksbode dat ik nog moet betalen + een bedrag van 20 Euro erboven op voor geleverde diensten. Die diensten zijn dus nooit geleverd. En dan pas na een jaar dit opsturen.
Ik heb dan tot 26 dec. de tijd om te betalen en op 21 december ligt de volgende brief al in de bus, nog eens 20Euro er bovenop.
Wie oh wie kan mij vertellen welke stappen ik moet ondernemen om hiervan af te komen. Kunnen we gezamenlijk iets ondernemen?
Ik sta er voor open.

Gesloten