LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gewonnen vliegvakantie

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
MDigger
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2006 11:36

Gewonnen vliegvakantie

Ongelezen bericht door MDigger »

Vorig jaar november deed ik mee aan zo'n opniniepeiling van http://www.e2ma-data.nl/wineenvliegreis ... src=1&id=1 waar je een paar vragen moest invullen, je naam je adres en je zou een prijs kunnen winnen. Dit had ik een paar keer eerder gedaan maar nooit iets gewonnen. Op 24 November 2005 krijg ik een email met het bericht dat ik een reis naar Alanya had gewonnen. Ik geloof eiglijk nooit zo die gewonnen prijzen op internet, en keek op de website en daar stond mijn naam ook bij de gewonnen prijs. Ik begon het langzaam stiekem een beetje te geloven. In de email vroegen ze of ik mijn persoonsgegevens kon bevestigen en een email terug kon sturen. Dat deed ik.

Quote: "..Wilt u zo vriendelijk zijn de bovenstaande gegevens te controleren en deze per email aan mij bevestigen. Daarna zal ik het reisbureau vragen contact met u op te nemen zodat e.e.a. kan worden afgehandeld.
Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik die graag."

Die had ik inderdaad. Ik stuurde terug dat mijn gegevens klopte en dat ik echt een bevestiging wilde van mijn gewonnnen reis en dat er geen extra kosten aan verbonden zouden zijn. Ik hoorde niets meer. Ik stuurde nog een email.. Nog steeds geen reactie. Eindelijk op 6 december 2005 krijg ik antwoord.

Quote: " Beste Mevrouw **,

Bedankt voor uw email. Mijn contactpersoon bij het reisbureau was vorige week helaas niet bereikbaar.

Ik kom er deze week bij u op terug."

De week ging voorbij, en ik had niets gehoord van e2ma-data.nl.
Na twee weken stuur ik een email. Geen reactie. Nog een email. Geen reactie. 3 of 4 emails later besluit ik naar de website van e2ma-data.nl te gaan en een email te sturen aan de beheerder van de website. Geen reactie. Nu begin ik me wel een beetje te irriteren. Ik stuur NOG een email en stuur deze ook naar mezelf zodat ik bewijs heb dat ik echt een email heb gestuurd.

EINDELIJK op 25 januari 2006(!!) krijg ik een email van een andere meneer die zegt:
"Beste mevrouw **,

Ik kon u zojuist telefonisch niet bereiken. U heeft via E2Ma (dhr **) een reis gewonnen die wij gesponsord hadden. O.a. vanwege mijn eigen vakantie heeft het even geduurd voor ik contact opneem. Ik ga er voor zorgen dat u op vakantie gaat.

Zou u mij een ander telefoonnummer kunnne mailen waarop u te bereiken bent?"

Mijn telefoon stond de hele dag aan en mijn huisnummer hadden ze ook niet gekregen. Effain, ik was allang blij dat er iets ondernomen werd. Ik stuur mijn telefoonnummer opnieuw op.
Niets... Geen telefoontje, geen emailtje, helemaal niets! Ik heb sindsdien nog 2 emails gestuurd, maar nog steeds geen reactie. Het is inmiddels al 5 maart 2006, dat is al bijna 4 maanden verder.

Wat te doen?

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Gewonnen vliegvakantie

Ongelezen bericht door karr-2 »

Bel ze op, ga er langs of stuur ze een aangetekende brief waarin je je prijs opeist. Ik neem aan dat je prints en dergelijke hebt gemaakt waarin te zien is dat jou naam er op staat als prijswinnaar?

Gesloten