LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Graag verwijderen..dubbel gepost (excuses daarvoor)

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
l1us

Graag verwijderen..dubbel gepost (excuses daarvoor)

Ongelezen bericht door l1us »

Beste Mensen,

Graag zou ik van jullie wat advies willen ontvangen, want ik sta in dubio.
Ik heb een auto gewonnen. Helemaal super, want tot voor kort overkomt dat in mijn beleving alleen maar anderen. Maar nu niet dus. Ik ben echt helemaal door het dolle heen. Ben superblij ermee :mrgreen:

Alleen.......heb ik geen rijbewijs. Ik heb meerdere malen lessen genomen, maar moest helaas altijd voortijdig stoppen wegen gezondheidsredenen. Ik ben altijd van plan geweest verder te gaan met mijn lessen, maar door mijn medicijngebruik (ik gebruik 3 soorten morfine :roll: ) zit dat er niet meer in. Daar kwam ik dit weekend achter bij het CBR. Ik heb vanwege mijn medicijngebruik in ieder geval een rijverbod en aangezien het er helaas niet meer naar uit ziet dat ik ooit nog van deze medicatie afkom, mag ik dus nooit meer een gemotoriseerd voertuig besturen. :(

Het beste zou daarom zijn om de auto te verkopen. Ik zou het geld ook goed kunnen gebruiken. Misschien ook in de toekomst voor een behandeling in het buitenland en anders om mijn huis zo aangenaam mogelijk te maken. Maar dat terzijde.

Maar hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?

* Kan ik de auto het best in ontvangst nemen en het daarna (particulier)verkopen? Of in ontvangst nemen en dan aan de dealer verkopen? (ik heb wel eens gehoord dat de waarde van de auto met helft verminderd, als je alleen al de garage uitrijdt.Daarnaast werd mij door een goede kennis verteld, dat wanneer mensen een nieuwe auto willen kopen (en dus de volle pond willen betalen), ze dan toch sneller naar een dealer gaan ivm met garantie en onderhoud (overigens moet de auto op mijn naam geschreven worden)

*Kan ik het beste nu al met de dealer contact opnemen? De situatie uitleggen en vragen naar de mogelijkheid de auto niet op naam te laten zetten en direct terug te verkopen aan den dealer zelf.

* Kan ik het beste contact opnemen met de organisator van de prijsvraag en daar de situatie uitleggen? Vragen wat de mogelijkheden daar zijn.

De organisator neemt volgens de voorwaarden de kansspelbelasting voor haar rekening. Maar hoe zit dat als ik ipv de auto , geld ontvang of als ik de auto verkoop. Moet ik dan alsnog kansspelbelasting betalen over de auto?

Ik heb de voorwaarden bekeken en er staat nergens dat je in bezit moet zijn van een rijbewijs. Ik neem aan dat zij mij de prijs dan niet meer kunnen ontnemen?

Al met al, een hoop vragen; Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. In ieder geval al hartelijk bedankt.
Groet, Ina :oops:
Laatst gewijzigd door l1us op 06 jun 2010 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

malaga

Re: Graag verwijderen..dubbel gepost (excuses daarvoor)

Ongelezen bericht door malaga »

citaat:
Maar hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?

Ik zou het eerste de gedragsregels lezen, dat een bericht maar 1 keer mag worden geplaatst!

l1us

Re: Graag verwijderen..dubbel gepost (excuses daarvoor)

Ongelezen bericht door l1us »

Okee...mijn excuus! Ik haal de andere direct weg! :oops:

Gesloten