De Postcodeloterij heeft een flink aantal straten in Nederland winnaar gemaakt van een prijs in het Grote Prijzenfeest.
Wat de prijs is (t.w.v. 250 euro) maken ze nog niet bekend.
Wel wordt je dringend verzoch om eind oktober naar Ahoy te komen voor het Grote Prijzenfeest.
Daar maak je dan kans op de super hoofdprijs. Er wordt echter vermeld dat die alleen onder aanwezigen wordt verloot.
Nu is mijn vraag: Mag dat wel? Elke deelnemer in de winnende postcodes heeft immers gewoon zijn inleg betaald.
Kan er dan geëist worden dat je aanwezig moet zijn bij zo'n mediaspektakel om in aanmerking te komen voor de hoofdprijs? Lijkt mij dat dit juridisch niet waterdicht is.
Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Mag de PCL deelnemers uit winnende postcodes die niet aanwezig kunnen/willen zijn uitsluiten van een kans op de hoofdprijs?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Grote Prijzenfeest: onredelijke eis van PCL aan deelnemers?
-
Re: Grote Prijzenfeest: onredelijke eis van PCL aan deelnemers?
Ik vind ook om nu we een prijs hebben gewonnen, dat we zoveel moeite moeten doen om de prijs op te halen. Gegarandeerd een prijs ter waarde van minstens 250,00. Je moet wel naar de Ahoy om verplicht aan een show deel te nemen met muziek waar je niet van houd.
Hebben jullie ze zo gewonnen of via buiten kans op de site van de postcode loterij ,
Lijkt mij niet meer dan logisch als je wilt winnen zal je er naar toe moeten gaan en als het in hun regelement staat vermeld dan zal dat vast wel kloppen ( anders zullen ze lege zalen hebben ), wat betreft de prijs twv 250 euro daar heb ik contact over gehad maar die krijg je ten allertijden iedereen die geregistreerd staat als winnaar en die niet aan wezig is die middag krijgt netjes haar/zijn prijs thuis gestuurd ( ik heb deze vraag gesteld omdat ik waarschijnlijk rond die tijd geopereerd zal worden .
Nu is het wel zo dat een vriendin er ooit naar toe geweest s en toen zouden ze een tablet krijgen maar werden allen afgescheept met een dinner bon twv 50 euro dus ik vraag me eigen af of we idd een prijs zullen gaan ontvangen van minimaal 250 euro
Lijkt mij niet meer dan logisch als je wilt winnen zal je er naar toe moeten gaan en als het in hun regelement staat vermeld dan zal dat vast wel kloppen ( anders zullen ze lege zalen hebben ), wat betreft de prijs twv 250 euro daar heb ik contact over gehad maar die krijg je ten allertijden iedereen die geregistreerd staat als winnaar en die niet aan wezig is die middag krijgt netjes haar/zijn prijs thuis gestuurd ( ik heb deze vraag gesteld omdat ik waarschijnlijk rond die tijd geopereerd zal worden .
Nu is het wel zo dat een vriendin er ooit naar toe geweest s en toen zouden ze een tablet krijgen maar werden allen afgescheept met een dinner bon twv 50 euro dus ik vraag me eigen af of we idd een prijs zullen gaan ontvangen van minimaal 250 euro
paulamolewijk schreef:Ik vind ook om nu we een prijs hebben gewonnen, dat we zoveel moeite moeten doen om de prijs op te halen. Gegarandeerd een prijs ter waarde van minstens 250,00. Je moet wel naar de Ahoy om verplicht aan een show deel te nemen met muziek waar je niet van houd.
lees even mijn berichtje hier boven want je bent niet verplicht om er naar toe te gaan iedereen die niet aanwezig is krijgt gewoon zijn prijs thuis of hebben jullie dat in een brief staan ? dat je er heen moet ?
Wat mij in De Grote Prijzenfeest-prijs verbaasd is dat de spelregels zomaar gewijzigd kunnen worden.
Als je twee loten hebt, krijg je normaal gesproken twee prijzen.
Nu echter krijg je één voucher voor de toegang (met één introduceé) en één voucher voor de prijs van ruim (!) € 250,--.
Nu worden ineens de prijzen per huishouden verdeeld, dus niet per aantal loten.
Het antwoord van PCL op mijn vraag hieromtrent luidde: wij willen zoveel mogelijk mensen in de gelegenheid stellen om naar het prijzenfeest toe te komen.
Later bedacht ik mij: waarom dan niet één voucher voor de entree en meedere vouchers voor de prijzen?
Zouden de spelregels tussentijds gewijizgd mogen worden?
Ik ben benieuwd of iemand hier een andwoord op heeft.
Als je twee loten hebt, krijg je normaal gesproken twee prijzen.
Nu echter krijg je één voucher voor de toegang (met één introduceé) en één voucher voor de prijs van ruim (!) € 250,--.
Nu worden ineens de prijzen per huishouden verdeeld, dus niet per aantal loten.
Het antwoord van PCL op mijn vraag hieromtrent luidde: wij willen zoveel mogelijk mensen in de gelegenheid stellen om naar het prijzenfeest toe te komen.
Later bedacht ik mij: waarom dan niet één voucher voor de entree en meedere vouchers voor de prijzen?
Zouden de spelregels tussentijds gewijizgd mogen worden?
Ik ben benieuwd of iemand hier een andwoord op heeft.
Iemand die prijs (ter waarde van 250 euro) al ontvangen?
Zo ja, wat is het?
Zo ja, wat is het?