Ik wil voor 3 maanden mee doen als lotto-abbonee - vanwege een actie-, maar ik wil nu alvast weten hoe ik moet opzeggen.
Wie wel?
Alvast bedankt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoe zeg je een lotto-abbonement op??
Re: hoe zeg je een lotto-abbonement op??
Om welke lotto gaat het. Is het de veel besproken Duitste lotto? Surf dan naar http://www.stichtingdeombudsman.nl hier staan de brieven die je nodig hebt.[/url]
Re: hoe zeg je een lotto-abbonement op??
Het gaat om de nederlandse lotto.
inmiddels weet ik hoe die opgezegd moet worden..
namelijk:
Als u uw abonnement op Lotto wilt beëindigen, verzoeken wij u dat schriftelijk te doen. Graag onder vermelding van uw naam, adres, rekeningnummer, deelnamenummer en de datum waarop u wilt stoppen met Lotto. Het deelnamenummer kunt u vinden bij de maandelijkse afschrijving van uw bank/gironummer. De reden dat dit schriftelijk dient te gebeuren is, dat wij voor het intrekken van het maandelijkse incasso uw handtekening nodig hebben.
U kunt dit dan sturen naar:
De Lotto
T.a.v. Contact Center
Postbus 3074
2280 GB RIJSWIJK
Of faxen naar: 070-3216324.
[/quote]
inmiddels weet ik hoe die opgezegd moet worden..
namelijk:
Als u uw abonnement op Lotto wilt beëindigen, verzoeken wij u dat schriftelijk te doen. Graag onder vermelding van uw naam, adres, rekeningnummer, deelnamenummer en de datum waarop u wilt stoppen met Lotto. Het deelnamenummer kunt u vinden bij de maandelijkse afschrijving van uw bank/gironummer. De reden dat dit schriftelijk dient te gebeuren is, dat wij voor het intrekken van het maandelijkse incasso uw handtekening nodig hebben.
U kunt dit dan sturen naar:
De Lotto
T.a.v. Contact Center
Postbus 3074
2280 GB RIJSWIJK
Of faxen naar: 070-3216324.
[/quote]