LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ilm-club/ilm-lotto (duitste lotto)
ilm-club/ilm-lotto (duitste lotto)
Hallo,
Wie heeft er wel eens mee gedaan aan de duitse lotto?
Het spel waaruit je kan kiezen of je meespeeld met of 600,800 of 1000 rijtjes.
En hebben jullie wel eens wat gewonnen en is dit ook uitbetaald?
Wie heeft er wel eens mee gedaan aan de duitse lotto?
Het spel waaruit je kan kiezen of je meespeeld met of 600,800 of 1000 rijtjes.
En hebben jullie wel eens wat gewonnen en is dit ook uitbetaald?
Re: ilm-club/ilm-lotto (duitste lotto)
Ik doe nu mee met JLV maar speel net 2 weken mee, dus kan ik nog niet zeggen of er uitbetaald wordt. Ik hou bij hoeveel goed ik heb en hoeveel euro dat totaal is. Probleem is, je komt in een pool van 125 mensen en je weet nooit wat die winnen. Ik houdt het in de gaten, maar ik vertrouw het ook nog niet helemaal. Ik zal hier later op terugkomen.
Met vriendelijke groeten,
Janine Seibert
Met vriendelijke groeten,
Janine Seibert
hebben jullie ook een van de prijzen gewonnen zoals een niewe auto ,een twee persoonse reis ,thuisbioscoop,of contant geld .dus een van die prijzen zou ik kunnen winnen wie o wie heeft dit ook thuis gestuurd gekregen
ja hoor ook hier komt dat regelmatig binnen. Ik zou nu al miljonair zijn! Dus niet! Flauwekul dus.
Die onzin-post waarin staat dat je 45.000 euro of een Audi hebt gewonnen;
NIET WEGGOOIEN !!!
Al die onzin kapot scheuren en terugsturen in de gratis antwoord enveloppe!!! Wel zorgen dat je naam op een groter stuk vooraan in de envelop zit, dan weten ze naar wie ze die troep niet meer hoeven te sturen!
NIET WEGGOOIEN !!!
Al die onzin kapot scheuren en terugsturen in de gratis antwoord enveloppe!!! Wel zorgen dat je naam op een groter stuk vooraan in de envelop zit, dan weten ze naar wie ze die troep niet meer hoeven te sturen!
Kijk voor de grap eens in De Telegraaf van zaterdag 18 mei 2002!
Een halve pagina over dit verschijnsel. Justitie blijkt er helemaal niets aan te doen en die tussenpersonen blijken GEEN vergunning te hebben om kansspelen te organiseren, ook staan ze niet bij de KvK ingeschreven. Ben blij dat ik er niet ben ingestapt.
Edgar
Een halve pagina over dit verschijnsel. Justitie blijkt er helemaal niets aan te doen en die tussenpersonen blijken GEEN vergunning te hebben om kansspelen te organiseren, ook staan ze niet bij de KvK ingeschreven. Ben blij dat ik er niet ben ingestapt.
Edgar
ik speel ook sinds juli mee met de ilm club met 300 rijtjes ik betaal 58.50 Euro per maand.Ik vertrouw het ook niet meer ik bedoel ik doe nu net 1 maand mee maar ik heb nu al 3keer betaald en nog geen prijs gezien,ik heb die rijtjes bij gehouden zo als ik begrijp heb ik dus 630.00 Euro gewonnen ik heb alleen nog geen cent gezien.Ik vertrouw het niet ik heb van allerlei instanties gebeld maar niemand heeft er ooit van de ilm club gehoord zelfs de duitse lotto niet,die zeiden dat gister een nederlands tv programma info had gevraagd over het zelfde als ik(ilm club dus) de kvk had ook nog nooit van hun gehoord.In hun reclame aan mij stond ook dat ik gegarandeerd 25000 Euro had gewonnen(nou blijkbaar niet dus ik heb geen cent gekregen) ik heb verschillende mailtjes naar hun gestuurd maar krijg nooit geen antwoord terug.Ik ga mijn machtiging direct in trekken.Ik hoop dat ik op een of andere manier mijn geld terug kan krijgen maar ik reken er maar niet op. Ik had niet gedacht dat ik zo stom zou zijn om in zoiets in te trappen,maar goed een gewaarschuwd mens telt voor twee. Groetjes miranda
Als je een bericht krijgt dat je een prijs hebt gewonnen en dat het een auto is of een thuis bioscoop of middelandse zee cruise of 5000 contant geld. Je kunt het vergeten. Als je de reis wint zul je snel genoeg er achter komen dat deze reisbureau in zware financieele problemen zit. (Tours Express & packages Ltd.) Dus die reis kunt je vergeten! En de andere drie prijzen zul je hoogst waarschijnlijk nooit krijgen. Iedereen krijgt de reis wat uiteindelijk toch niet kan plaats nemen. Natuurlijk pakt ILM of de Telefoon niet op of kunnen ze je niet helpen. Er wordt gewoon zwaar gefraudeerd. ILM en ABC en JVL zijn gewoon proffesionele oplichters die ver zullen gaan om je geld af te pakken. En als je ooit wat wint is het bijna gegarandeerd onder de 10 Euro terwijl je wel minimaal 58 per maand kwijt bent.
Jason.
Jason.
hoi,
wij hebben ook geld gewonnen via de ilm maar weet iemand het telefoon nummer van hun het is wel een 0900 nummer
wij hebben ook geld gewonnen via de ilm maar weet iemand het telefoon nummer van hun het is wel een 0900 nummer
Hoi,
Mijn vriend is dus ook gaan meedoen. Hij heeft akkoord gegeven voor euro 6,50. Nu is er ineens euro 58,50 van zijn credit card afgeschreven. Zou het helpen als hij zijn credit card opzegt??? Ik bedoel, als er geen rekening bestaat kan er ook niets afgehaald worden?? Wie weet of dit werkt??
Mijn vriend is dus ook gaan meedoen. Hij heeft akkoord gegeven voor euro 6,50. Nu is er ineens euro 58,50 van zijn credit card afgeschreven. Zou het helpen als hij zijn credit card opzegt??? Ik bedoel, als er geen rekening bestaat kan er ook niets afgehaald worden?? Wie weet of dit werkt??
Moon, een telefoontje naar je creditcardmaatschappij en het geld wordt gestorneerd.
ik ben de geluk. winnaar van 45.000.00 euro ze stuurde mij een brief waarom ik niet raegeerde opdat ik dat bedrag had gewonnen nou dat heb ik de zelfde dag gedaan nu is het afwachten zeker????? hahahahah ik zal ze leren ik ga dit publiceren of zo en stap naar een advocaat en schrijf naar the storms factory gij zult nog horen en zien van deze oplichterij
Hier nog een gedupeerde familie van kansloze winspelen.Vorige week viel de brief in de bus dat we winnaar waren van 45.000 Euro,dus we hebben meteen teruggestuurd om onze geldprijs op te vragen,nu een week later nog niks van vernomen.DIt was trouwens bij de JLV.NU vandaag 14 MAart valt er een nieuwe brief in de bus nu is mijn vrouw winnaar bij de DSA voor een prijs van 50.000 Euro U bent echt winnaar staar er dan bij en als je er heel snel bij bent win je nog 3 fantastische cadaue's waaronder een televisie,stereotoren of een dvd waar je uit mag kiezen maar wel weer even reageren binnen 72 uur anders loop je je prijs mis,en dit alles voor 6.90 per 2 rijtjes maar daar blijft het niet bij het telefoonnummer 0049 180 1000 441 is niet in gebruik bij de JLV is het postbusnummer 261 5900AG te Venlo en bij DSA is het postbusnummer 263 5900AG te Venlo.GOh wat lijkt dit veel op elkaar je zou bijna denken dat ze in hetzelfde gebouw zitten en vele mensen oplichten die nooit 1 cent terug zien.IK ben echt heel erg kwaad dat dit zo telkens door kan blijven gaan,en ik hoop dat er zeker in vervolguitzendingen van Tros Radar nog aandacht aan word besteed.WAnt als mensen masaal reageren kan hier wat aan gedaan worden dit mag zo niet doorgaan.EEn hele boze familie.