Ik heb na ongeveer 3 keer spelen op het Mazzelrad (overal te vinden op internet) wel ff
50,- euro gewonnen
Na dat ik een mailtje had gekregen met de bevestiging vertrouwde ik het eigenlijk voor geen ene meter want er werdt mij naar mijn bankrekening nummer gevraagd in een erg bekrompen e-mailtje.
Nadat ik mijn kleine vooronderzoekje gedaan had op internet was ik toch wat soepeler gaan denken en mijn bankrekening nummer die kant op ge mailt.
En jawel na een dikke week stond daar 50 euro op mijn bankrekening.
Nu weet ik dat het Mazzelrad en vele andere spelletjes door 1 bedrijf ge-host worden.
Jij en ik kunnen dan op je eigen site een link naar et mazzelrad aanvragen en per keer dat er via jouw web site aan et rad wordt gedraait verdien jij daar wel geteld 0.25 euro cent mee, (ik kan et zo vlug niet terug vinden waar ik deze info ook alweer vandaan had gehaald)
Het was een leuk gokje en nog goed ook
Dus een goeie ervaring voor ikke.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internet bel/gok spellen
Re: internet bel/gok spellen
Ik wil toch even een berichtje plaatsen over mijn slechte ervaringen over gokken op internet.
Regelmatig gooi ik in de kroeg een aantal euri in de gokkast , en toen ik op internet in contact kwam met de site ; grumpie.nl dacht ik , effe proberen.
Je kunt betalen via je telefoon dus lekker makkelijk. Zo gezegd zogedaan, ikke bellen met 1 van de drie 0909 nummers en ja hoor, het werkte en ik kon gaan spelen.
Na ongeveer 130 euro verspeeld te hebben begon ik eindelijk kans te maken om wat terug te winnen maar helaas, de teller stond weer snel op nul.
Na dit drie dagen geprobeert te hebben heb ik de moed opgegeven.
Opeens was mijn telefoon geblokkeerd en na contact te hebben opgenomen moest ik eerst een voorschot van 300euri over maken om de blokkade op te heffen.
Daarna kreeg ik de telefoonrekening thuis met de melding dat ik nog 278euri moest betalen.
Er was alleen al een bedrag van 97 euri BTW in rekening gebracht.
In totaal heeft me dit gokje zo'n 550 euri gekost.
Als ik u mag adviseren, begin er niet aan want het kan je veel geld kosten.
groetjes, pc
Regelmatig gooi ik in de kroeg een aantal euri in de gokkast , en toen ik op internet in contact kwam met de site ; grumpie.nl dacht ik , effe proberen.
Je kunt betalen via je telefoon dus lekker makkelijk. Zo gezegd zogedaan, ikke bellen met 1 van de drie 0909 nummers en ja hoor, het werkte en ik kon gaan spelen.
Na ongeveer 130 euro verspeeld te hebben begon ik eindelijk kans te maken om wat terug te winnen maar helaas, de teller stond weer snel op nul.
Na dit drie dagen geprobeert te hebben heb ik de moed opgegeven.
Opeens was mijn telefoon geblokkeerd en na contact te hebben opgenomen moest ik eerst een voorschot van 300euri over maken om de blokkade op te heffen.
Daarna kreeg ik de telefoonrekening thuis met de melding dat ik nog 278euri moest betalen.
Er was alleen al een bedrag van 97 euri BTW in rekening gebracht.
In totaal heeft me dit gokje zo'n 550 euri gekost.
Als ik u mag adviseren, begin er niet aan want het kan je veel geld kosten.
groetjes, pc
Re: internet bel/gok spellen
Ik wil niet onaangenaam klinken, maar ik vraag me altijd af wie doet aan die gokspelletjes ? Hoe kan iemand zo naief zijn ?