Sinds maart 2006 was ik lid van de vereniging "Join2save".
In november 2006 en in februari 2008 ontving ik een bericht dat mijn groep een prijsje had gewonnen van 5,48 resp 5,53 euro. Ik kon op de website van join2save nazien en inloggen. Aangezien ik een hele tijd niets meer vernomen had wilde ik een paar weken geleden weer inloggen. Resultaat; niet mogelijk. Je wordt doorgelinkt naar een site die niets met join2save te doen heeft. Onraad? Ik heb meteen de bank opdracht gegeven om contributie terug te storten wat mogelijk was. De laatste 2 maanden werden teruggestort. Gelijk een brief geschreven naar de Ledenadministratie in Helmond met de vraag om opheldering. Hierop geen reactie ontvangen. Een aantal malen geprobeerd om telefonisch op 04025 70809 contact te krijgen. Resultaat: niemand neemt op.
Ik heb het idee dat de vereniging niet meer bestaat en dat vele leden nog steeds hun contributie betalen van 21,50 euro/maand. Hierop heb ik geen bezwaar, maar als de vereniging niet meer bestaat en geen loten gekocht worden, is het een vorm van oplichting. De leden moeten daarvan op de hoogte gesteld worden. En als join2save dat niet doet denk ik dat het de moeite waard is om via TROS RADAR de bevolking hiervan op de hoogte te stellen van deze praktijk.
Ik zie gaarne een reactie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] join2save
-
Re: join2save
Ik heb ook hetzelfde probleem. Wat ik ook niet begrijp is dat er op geen enkele manier contact met de stichting meer mogelijk is (geen website, telefoon, postadres, ze bestaan niet meer?) maar dat de maandelijkse afschrijving doorgaan. Hun rekeningnummer is dus nog wel actief, en de automatische afschrijvingen gaan door. Wat is de beste manier om dit definitief te beeindigen? Heb al een paar keer mijn bank het bedrag terug laten storten, maar vervolgens is er een incassobureau dat het alsnog weer afschrijft. Wat te doen?