Yip, wederom zo'n ezel die erin is gestonken met zijn zatte harsens...
Iemand al eens gehoord van de K4-loterij?
Heb me hiervoor aangemeld,wordt netjes 25 euri per maand afgeschreven, maar loten, of enig andere post krijg ik niet. Kan ook nergens iets vinden van deze tent.
Ik heb nu dus het autom. inc. laten stopzetten en ontvang nu direkt een aanmaning van een inc.bureau van om en nabij de 300e.
Iemand enig advies???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] K4 Loterijen
Re: K4 Loterijen
Als je een incasso op je dak krijgt weet je dan niet wie het incasso opdracht heeft gegeven??????(naam, adres,telefoon)
Ja ook ik ben er in gestonken met m'n domme kop (wel een wijze les: want zoiets doe ik nooit meer).
Verkoper had me wijs gemaakt dat ze zouden terug bellen en dat je dan pas je definitieve beslissing door hoefde te geven. Als je dus koos om het niet te doen, dan zou je gelijk uit het systeem gegooid worden. Ik heb het echt een paar keer nadrukkelijk gevraagd. Maar niet dus, staat in de algemene bepalingen dat het alleen schriftelijk kan.
Binnen 8 dagen moet je een aangetekende brief sturen (naar een postbus). En nu vraag ik me af of dat ook daadwerkelijk werkt?
Verkoper had me wijs gemaakt dat ze zouden terug bellen en dat je dan pas je definitieve beslissing door hoefde te geven. Als je dus koos om het niet te doen, dan zou je gelijk uit het systeem gegooid worden. Ik heb het echt een paar keer nadrukkelijk gevraagd. Maar niet dus, staat in de algemene bepalingen dat het alleen schriftelijk kan.
Binnen 8 dagen moet je een aangetekende brief sturen (naar een postbus). En nu vraag ik me af of dat ook daadwerkelijk werkt?
Niet reageren op K4 of incassobureau. Het is 1 pot nat en van dezelfde eigenaar!!! Ze proberen te imponeren. Bovendien hebben ze geen vergunning om duitse loten te verkopen
Vandaag dinsdag 10 februari krijg ik een telefoontje dat er vrijdag 6 februari een zekere Nick aan de deur is geweest, bij deze man heb ik mij aangemeld om mee te doen met de k4lotto.ik weet van helemaal niets ik was vrijdag niet eens thuis , dat heb je als je hele dagen werkt tot 9uur in de avond.Nu ben ik dus blijkbaar lid zonder dat ik het zelf weet
Ik kan de hele boel stop zetten door binnen 8 dagen een aangetekende brief te sturen naar k4lotto service. Ik vind dit eigelijk zo absurt nu moet ik een brief betalen ik denk iets van 10euro waar ik niet om gevraagd heb. Voor alle mensen die hier mee zitten heb ik het
adres van die maffe lui.
K4lotto service
postbus 8820
5602 LV Eindhoven
Tries toch dat dit soort bedrijfjes gewoon hun gang kunnen gaan, er moet iets aan gedaan worden want veel nederlanders worden te gronden gericht hierdoor. groetjes colette uit Eindhoven

adres van die maffe lui.
K4lotto service
postbus 8820
5602 LV Eindhoven
Tries toch dat dit soort bedrijfjes gewoon hun gang kunnen gaan, er moet iets aan gedaan worden want veel nederlanders worden te gronden gericht hierdoor. groetjes colette uit Eindhoven
Collete hebje al wat getekend??? anders zou ik mij niet te druk maken, gewoon niet op reageren.
Het gaat hier ook om een illegale loterij op http://www.stichtingdeombudsman.nl staan de brieven die je nodig hebt.