| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] K4-lotto
-
Ad Von Kaat
Re: K4-lotto
040-2554055
Ik kreeg zelfs een uitgebreide ondersteuning.
en een overzicht van mijn gewonnen prijzen.
Na deze te hebben gecontroleerd op www.cyberlotto.de
speel ik elke dag weer met plezier, hopende op het miljoen dat dagelijks valt.
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over K4 Lotto service en het bespaart mij elke maand een rit naar duitsland.
Een lot van de Duitse staatsloterij is immers niet te verkrijgen op een andere manier in nederland.
En door het systeem dat K4 hanteerd is de kans zeer groot dat de dagelijkse hoofdprijs een keer moet vallen.
Jammer dat we dan moeten delen.
Ik vind het ook een nadeel dat ik maar 1 keer mag inschrijven.
groejes en veel geluk,
Ad
-
Gast
Ik geloof best dat het een fatsoenlijke zaak is, maar ik heb ooit eens op een ochtend (en op die ochtend zat ik aan een champagneontbijt en wat andere geestverruimende middlene) drie van die verkopers (ieder van een andere lotto) aan de deur gehad. Die hebben alledrie een glaasje champagne meegedronken en idd hele mooie verhalen. Echter is mijn huidige financiele situatie niet meer zo dat ik mij drie lotto's kan permitteren, dus vnadaar dat ik er af wil. Ik had alleen nergens iets van tel.nummers, en ik dacht: als ik nou een bet. terughaal dan zullen ze me vast wel weten te vinden. Maar het is idd het juiste nummer, heb ze alleen nog niet kunnen bereiken, dus in ieder geval hartstikke bedankt.
-
Gast
Het gaat hier ook om een illegale loterij op http://www.stichtingdeombudsman.nl staan de brieven die je nodig hebt. Hier is ook een brief voor de bank bij!