LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kerstzegels met (gratis) lot van Postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
jokehans

kerstzegels met (gratis) lot van Postcodeloterij

Ongelezen bericht door jokehans »

Voor wenskaarten, decemberzegels op het Postkantoor gekocht.
Als u decemberzegels koopt met een toeslag van €0,10/zegel, voor een goed doel, krijgt u een gratis lot van de Postcodeloterij. Zo werd mij gezegd.
Kerstgedachte, goed doel, gratis lot, het klonk allemaal wel vertrouwd.
Achter je staat een rij mensen, dus alles goed tot je laten doordringen is geen tijd voor. Vooruit doe mij er maar 60. Dus ook 3 (gratis) loten.
Bij thuiskomst blijkt dat er via het internet lotnummers moeten worden geactiveerd.
En hier zit het addertje, je moet de Postcodeloterij machtigen voor automatische afschrijving van € 7,75/lot om aan een gratis trekking mee te mogen doen. Schriftelijk moet je vervolgens opzeggen voor vervolg trekkingen. Per saldo kost dit geintje mij dus €6,00 voor het goede doel en € 23,25 voor de gratis loten.
Ik ben er ingestonken, maar wil hierbij iedereen waarschuwen bij de koop van decemberzegels, met een gratis lot voor de Postcodeloterij, KOOP ZE DUS NIET.
De Postcodeloterij heb ik hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld en wacht hun reactie af.
Hier wordt op een heel smerige manier en onder valse voorwaarden misbruik van mensen gemaakt.
Ook de mevrouw die ons de zegels verkocht, heeft vast niet geweten dat het hier niet gaat om een gratis lot maar om een gratis trekking (een onbetaalde kans) op een gekocht lot.
KAN DIT AAN DE GROTE KLOK WORDEN GEHANGEN, IK GUN HET DE POSTCODELOTERIJ NIET.





[/b]

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: kerstzegels met (gratis) lot van Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik kreeg bij mijn kerstzegels nog een gratis nuttige agenda kado voor 2005 :D

Mevr. Troost

Re: kerstzegels met (gratis) lot van Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Mevr. Troost »

Helaas, je hebt het niet goed gelezen en begrepen.

Normaal kosten de kerstzegels 0,29 eurocent, als je de goede doelen kerstzegels neemt zijn ze 0,39 eurocent per stuk. De 0,10 eurocent per zegel gaat direkt naar het goede doel. Per velletje zegels krijg je inderdaad dan een Lot voor de postcodeloterij die je per internet moet activeren. Op de achterkant van zo'n lot staat dat je de eerste trekking gratis meespeelt en voor de volgende trekkingen gaat betalen en inderdaad zeer sneaky zit je er dus gelijk aan vast en kan je alleen schriftelijk opzeggen. Je betaalt de eerste trekking dus NIET, maar die daarna wel!!

Lees mijn mailtje even, staat onder die van jouw!!

Mevr. Troost

mamskeaniet

Re: kerstzegels met (gratis) lot van Postcodeloterij

Ongelezen bericht door mamskeaniet »

Ook ik trapte erin. Bij het kopen van mijn kerstzegels kreeg ik de vraag of ik zg. "goede doelen-zegels" wilde met daarbij een gratis lot van de Postcodeloterij. Eenmalig wilde (en kon) ik wel iets bijdragen, dus koos ik ervoor om één van de velletjes zegels voor het goede doel te kopen. Toen ik thuis het lot wilde activeren, bleek dat alleen maar te kunnen als de optie "ik machtig de postcodeloterij, etc.etc." aangevinkt was. Toen ik daarop de postcodeloterij belde met de vraag hoe ik het lot zou kunnen activeren, kreeg ik als antwoord dat dat niet mogelijk was. De enige opties die men mij bood waren: het lot activeren en onmiddellijk daarna de deelname opzeggen óf het lot níet activeren. Ik vind dat hier absoluut sprake is van misleiding!

[[email protected]]

Re: kerstzegels met (gratis) lot van Postcodeloterij

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

:shock: Ik onderschrijf ten volle de reacties op het z.g.n gratis lot van de positcode loterij.
Ik erger me al wekelijks aan dat overdreve gedoe van ene Gaston en Linda of wat dan ook voor hote me tote dan ook.
Maar allee voor het goede doel toch maar € 2,00 uitegeven.
Blijkt dat ik als ik even niet oplet, wat vele niet doen, toch voor € 93,00 het schip in ga.
Laat die mensen eens flink zijn en zeggen wat de leveren voor welk bedrag.
Ik me een keer laten verleiden maar nooit meer.
Flauw van die hote me tote he. !! !!

EX-Tpg

Re: kerstzegels met (gratis) lot van Postcodeloterij

Ongelezen bericht door EX-Tpg »

Dat heeft TPG post zelfs verleden jaar bij zijn medewerkers in het kerstpakket gedaan
Ook een lot die gratis was en moest laten activeren maar ze vertelden er niet duidelijk erbij dat je volgende maanden dan wel lid blijft als je niet oplet en dus gewoon geld van je rekening wordt afgehaald.

Gesloten