LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Loterij gewonnen uit Spanje?? uit kijken !!!
Loterij gewonnen uit Spanje?? uit kijken !!!
Ik heb een brief ontvangen van een zogename loterij
Loterias y Apuestas del Estado ( Staat loterijen en kansspelen ), SORTEO INTERNACIONAL DE LA LOTERIA PRIMITIVA die men zegt dat in Spanje bevestig is.Vol met stempels. Volgens de brief heb ik 615,810.000 euros gewonnen. Ik speel niet eens aan de loterij. Ik mag mijn " geld " vragen maaaaar....eerst moet ik contact opnemen en dan 10% eerst betalen van de hele bedrag.enz.of...Moet ik een formulier met mijn persoonlijk gegevens,en van de bank enz. Ik spreek vloeiend spaans en het is een erg overtuigend brief. Er zijn nog andere slachtoffers uit andere landen die ook zo'n brief gekregen hebben. Het is triest hoe malafiden maken gebruik van naive mensen. In Spanje bestaat de Sorteo NACIONAL de la Loteria Primitiva ( maar NIET Internacional ) Loterias y Apuestas del Estado ( Staat loterijen en kansspelen ).
Ik weet nog niet hoe ze zijn aan mijn gegevens gekomen.
Loterias y Apuestas del Estado ( Staat loterijen en kansspelen ), SORTEO INTERNACIONAL DE LA LOTERIA PRIMITIVA die men zegt dat in Spanje bevestig is.Vol met stempels. Volgens de brief heb ik 615,810.000 euros gewonnen. Ik speel niet eens aan de loterij. Ik mag mijn " geld " vragen maaaaar....eerst moet ik contact opnemen en dan 10% eerst betalen van de hele bedrag.enz.of...Moet ik een formulier met mijn persoonlijk gegevens,en van de bank enz. Ik spreek vloeiend spaans en het is een erg overtuigend brief. Er zijn nog andere slachtoffers uit andere landen die ook zo'n brief gekregen hebben. Het is triest hoe malafiden maken gebruik van naive mensen. In Spanje bestaat de Sorteo NACIONAL de la Loteria Primitiva ( maar NIET Internacional ) Loterias y Apuestas del Estado ( Staat loterijen en kansspelen ).
Ik weet nog niet hoe ze zijn aan mijn gegevens gekomen.
Re: Loterij gewonnen uit Spanje?? uit kijken !!!
Erg overtuigend?
Als je niet mee speelt in die Spaanse Lotto?
En als je eerst 10% over moet maken?
En je persoonlijke (bank) gegevens moet geven?
Erg overtuigend dat dit fake is; een lokker om je te bedonderen.
Als je niet mee speelt in die Spaanse Lotto?
En als je eerst 10% over moet maken?
En je persoonlijke (bank) gegevens moet geven?
Erg overtuigend dat dit fake is; een lokker om je te bedonderen.
-
is dat bij de staatsloterij hier ook niet zo? dat je eerst 10% moet betalen voordat je je prijs kunt krijgen
-
Zou je mij , eventueel direct via een pm , de betreffende mail door kunnen sturen en als het even kan met de originele header van de mail er bij.
Dit is een duidelijke 419 scam en spaanstalige zijn vrij zeldzaam dus ik wil een paar van origine spaanstalige medeleden van een ander forum wat zich hier mee bezig houdt blij maken.
Dit is een duidelijke 419 scam en spaanstalige zijn vrij zeldzaam dus ik wil een paar van origine spaanstalige medeleden van een ander forum wat zich hier mee bezig houdt blij maken.
Je moet maar een verzameling hebben lolDit is een duidelijke 419 scam en spaanstalige zijn vrij zeldzaam
-
We verzamelen ze niet alleen hoor, we doen er ook nog hele leuke dingen mee, en alle tijd en energie die se scammers aan ons kwijt zijn kunnen ze niet gebruiken om echte slachtoffers te maken.
Een soort "Basta" ?
-
the fine art of scambaiting, is heel verslavend als je wat meer in thuis raakt...
Ik wacht morgen nog af, want dan kan ik pas met de nieuwste cijfers komen.
Maar om al een indruk te geven, heb ik tot vandaag, de Italiaanse en de Spaanse gewonnen loten samengevat, 48 miljoen en nog wat gewonnen.
En dat, zonder ergens meegespeeld te hebben.
Daarom speel ik ook niet met de staatsloterij mee, want daar moet ik betalen, zonder iets te winnen.
Maar om al een indruk te geven, heb ik tot vandaag, de Italiaanse en de Spaanse gewonnen loten samengevat, 48 miljoen en nog wat gewonnen.
Daarom speel ik ook niet met de staatsloterij mee, want daar moet ik betalen, zonder iets te winnen.
-
Loser... Als ik de oogst van de afgelopen maand optel ben ik ruimschoots meneer Gates voorbij, loterijen erfinissen,geldkoffers en noem het maar op.nevermind schreef:Ik wacht morgen nog af, want dan kan ik pas met de nieuwste cijfers komen.