LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loterijen

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Rvdbos

Loterijen

Ongelezen bericht door Rvdbos »

Ik wilde de postcodeloterij opzeggen :shock: dus hun website opgezocht , men kan met één klik extra loten bestellen, met één klik de verdubbelaar inzetten, en met één klik als men is verhuist gelijk op het nieuwe adres meespelen. Maar hoe men op kan zeggen is er niet te vinden, de postbank ingeschakeld, ik moest een incasso-intrekformulier opsturen naar de postcodeloterij, maar gezien het sterke staalte wat zij hebben uitgehaald, te lezen in de consumentengids van April Blz: 9 heb ik er weinig vertrouwen in dat er snel op gereageerd zal worden. Deze praktijken riekt een beetje naar wat Dialers doen op Internet. Bij de wet zou het net zo geregeld moeten zijn als bij ieder andere instelling waar je net zo makkelijk kan opgeven als opzeggen. :!: ( iets voor Donner die van mijn centen kadootjes weg geeft)

Gast

Re: Loterijen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben het hier helemaal mee eens, donner moet 1 simpel regeltje aan de wet toevoegen : Zoals je lid kan worden moet je ook kunnen opzeggen.

Dus brief=brief opzegggen
Telefoon=telefonisch
SMS=sms codewoord UIT, verplicht voor
Email=email

Bijna alle bedrijven met abbonementen maken zich hier schuldig door de opzegvoorwaarden en adressen (bijna) onvindbaar te maken.

Bij de staatloterij bv ook, meer loten bestellen, adreswijzigingen geen probleem. maar alleen al het adres vinden is bijna onmogelijk.

uitzondering is veronica gids , deze kan per email worden opgezegd.

meest belachelijk zijn computer bladen die computergebruik toch promoten en uitleggen, hier moet je ouderwets een aangetekende brief sturen. ( of wekelijks 2 brieven naar het antwoordd nummer, want als ze daarop reageren hebben ze de brief dus gelezen en heb je bewijs van opzegging) ik had slechts 23 brieven nodig.

Radar
Site Admin

Re: Loterijen

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten