LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lotto...géén gratis krasloten ... !!!
Lotto...géén gratis krasloten ... !!!
Beste Mensen,
Wil even m'n verhaal kwijt.
Kreeg in oktober een kaart in de bus dat als ik weer met Lotto ging meespelen, voor 40 euro aan krasloten zou krijgen. Ik dacht, ik doe weer een maandje mee en stop er dan weer mee. Ik heb toen mijn account opnieuw geactiveerd en het abonnements-geld werd geïnd.
Echter de krasloten kreeg ik niet...
Wat bleek later, ik had mijn account via de actie-site moeten actieveren, ik had het via de gewone lotto-site gedaan.
Inmiddels is er al 2 keer geïnd, en ik heb mijn account maar weer stop gezet. Ik heb nog een brief geschreven naar ze maar een Tante van Lotto vertelde me aan de telefoon dat ik de krasloten niet kreeg, zeker omdat ik mijn account weer heb stop gezet.
Wat vinden hullie hiervan ?? Moet ik die loten niet alsnog krijgen omdat ik mijn account toch weer geactiveerd heb; weliswaar niet via de actie-site maar er is toch 2x abonnementsgeld geïnd...
Wil even m'n verhaal kwijt.
Kreeg in oktober een kaart in de bus dat als ik weer met Lotto ging meespelen, voor 40 euro aan krasloten zou krijgen. Ik dacht, ik doe weer een maandje mee en stop er dan weer mee. Ik heb toen mijn account opnieuw geactiveerd en het abonnements-geld werd geïnd.
Echter de krasloten kreeg ik niet...
Wat bleek later, ik had mijn account via de actie-site moeten actieveren, ik had het via de gewone lotto-site gedaan.
Inmiddels is er al 2 keer geïnd, en ik heb mijn account maar weer stop gezet. Ik heb nog een brief geschreven naar ze maar een Tante van Lotto vertelde me aan de telefoon dat ik de krasloten niet kreeg, zeker omdat ik mijn account weer heb stop gezet.
Wat vinden hullie hiervan ?? Moet ik die loten niet alsnog krijgen omdat ik mijn account toch weer geactiveerd heb; weliswaar niet via de actie-site maar er is toch 2x abonnementsgeld geïnd...
Re: Lotto...géén gratis krasloten ... !!!
Wat mij betreft niet nee. Om van een actie te kunnen profiteren, moet je natuurlijk wel aan de actievoorwaarden voldoen. Ik neem aan dat de voorwaarden ook duidelijk op de kaart stonden aangegeven?
maakt m.i. eigelijk niet zoveel uit.... heb hoe dan ook m'n account opnieuw geactiveerd
-
De lotto zijn oplichters. Tijdje terug kon iedere nederlander 1 keer gratis meedoen. Ik heb me aangemeld bij de lotto maar nooit meer iets van gehoord wanneer de trekking was of wanneer ik meedeed.
en daar zit em de crux. Als je nou eerst het hele verhaal had gelezen op dat kaartje ipv aannames te doen, dan hadden wij hier een topic minder. Dit soort acties zijn meestal elektronisch geregeld en DUS moet je je (her)aanmelden via een bepaalde site/pagina van- opdat je gegevens op een lijst komen te staan. En die lijst wordt uitgelezen en alle adressen op die lijst krijgen welhaast volautomatisch de krasloten toegestuurd....maakt m.i. eigelijk niet zoveel uit...
Voortaan eerst de voorwaardes lezen, daarna pas hier beginnen te brullen.
Brullen..??
valt tog wel mee
ik had geen aannamens gedaan; ik heb gewoon per vergissing het via de gewone lotto-site gedaan...
respect wieder
valt tog wel mee
ik had geen aannamens gedaan; ik heb gewoon per vergissing het via de gewone lotto-site gedaan...
respect wieder
Ja, valt idd reuze mee. Maar je had er zelf even eerder achteraan moeten gaan. Dan hadden ze nog wat voor je kunnen doen ( handmatig op de lijst zetten bijvoorbeeld ). Nu vis je achter het net, en dan heeft een topic hier openen ook niet veel effect. Of geen.pottepiet schreef:Brullen..??
valt tog wel mee
respect wieder
Respect pottepiet.
thanks wieder,
ik heb verschillende malen naar Lotto gebeld, ze konden die dingen niet handmatig uitvoeren.
Ik zou het abonnement kunnen laten stoppen en me dan via de actie-site opnieuw aanmelden.
Ik zou ook een brief kunnen schrijven naar Lotto, wat ik ook gedaan heb..
Hierop werd ik teruggebeld met de mededeling dat ik de loten niet kreeg.
Daar kon ik het dan mee doen...
ik heb verschillende malen naar Lotto gebeld, ze konden die dingen niet handmatig uitvoeren.
Ik zou het abonnement kunnen laten stoppen en me dan via de actie-site opnieuw aanmelden.
Ik zou ook een brief kunnen schrijven naar Lotto, wat ik ook gedaan heb..
Hierop werd ik teruggebeld met de mededeling dat ik de loten niet kreeg.
Daar kon ik het dan mee doen...
een topic hier openen heeft zekers wel effect....
Zo leer je het wel en wee achter de vele bedrijven.
Vaak worden problemen namelijk wel goed opgelost...deze keer niet
Zo leer je het wel en wee achter de vele bedrijven.
Vaak worden problemen namelijk wel goed opgelost...deze keer niet