Hallo alle winnaars,
Van harte met jullie prijzen en zelf ben ik ook zo vaak in de prijzen gevallen tussen 30.000 en 50.000+1 euro, maar het bedrag van 30.000 en 50.000 heb ik nooit op mijn giro gezien, enkel de prijs van 1 euro.
Het zijn allemaal grote oplichters die proberen iedereen lid te maken.
Sterker nog, ik had de laatste keer mijn prijs opgevraagt en wat schets mijn verbazing;
VAN HARTE WELKOM BIJ LOTTOPOOL DSL GMBH IN DOETINCHEM MET KLANTNUMMER, KOMBILOTTO, 175 AANDELEN, EEN AUTOMATISCH INCASSO VAN 53,55 PER 15E VAN DE MAAND, ZEER BRUTAAL VIND IK.
Ik heb op 19 december 2003 de "welkomsbrief" met een schrijven geretouneerd naar Lotto Pool, dat zij ermee moeten ophouden en zelf heb ik mijn bank opdracht gegeven om een blokkade in te brengen van mijn giro naar Lottopool DSL GMBH.
En als zij niet willen horen, laat ik hun wel even voelen.
Groetjes,
S Bechan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LOTTO POOL
Re: LOTTO POOL
Ik kan niet anders dan wel spijt hebben ondanks dat ik zonder het te weten nu het geluk uit daag en ik er volgens de Lotto Pool geen spijt van zou krijgen.
Het geluk uitdagen kost mij wel 53,55 euro permaand en ook daar wist ik niets van.
Ik laat mijn bank natuurlijk een blokkade opvoeren voor elke afschrijving van de gelukzalig makende lotto pool die hun eigen winnende getalletjes ongevraagd
van mijn bank rekening nr af willen schrijven.
Maar zo is mijn vraag in hoeveren sta ik in mijn recht om niet te betalen
Natuurlijk heb ik nooit toestemmong gegeven en lid geworden ben ik ook niet ik heb alleen mijn prijs opgevraagd.
vriendelijke groeten
Z.Marinkovic

Ik laat mijn bank natuurlijk een blokkade opvoeren voor elke afschrijving van de gelukzalig makende lotto pool die hun eigen winnende getalletjes ongevraagd

Maar zo is mijn vraag in hoeveren sta ik in mijn recht om niet te betalen

vriendelijke groeten
Z.Marinkovic