LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LOTTO

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
yxzc

LOTTO

Ongelezen bericht door yxzc »

Nog zo'n tiepies Nederlands "gok"spelletje. Als je naar de Belgische trekking van de lotto kijkt zie je altijd de getrokken ballen bij elkaar in het rijtje vallen. Er wordt dus niet gesjoemeld. Hier in Nederland, ja let u eens goed op, zie je wel een bal vallen maar niet op de plek waar de anderen al liggen . Het is dus een filmpje op zich. En zo zijn er 45 van die filmpjes en kunnen ze de trekking zo manipuleren als ze maar willen. In Belgie zijn er ook altijd veel mensen met 6 goed. Als dat hier in Nederland gebeurt komt het in de krant. En iedereen zich maar suf gokken op die lotto, terwijl het voor hun computer een peuleschil is een niet niet gemaakte combinatie te vinden en die te laten vallen. Wordt toch eens wakker mensen en zie dat je getild wordt.

Lellie

Re: LOTTO

Ongelezen bericht door Lellie »

Weet u dat heel zeker???

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

haha wat moet ik toch altijd lachen om al die complot theorieen. Kijk als je rijk wilt worden moet je gewoon niet meedoeen aan een loterij, maar zelf je centen verdienen. En niet vervolgens als het niet lukt om die prijs te winnen allerlei belachelijke theorieen gaan bedenken...

De NL loterijen staan allemaal onder toezicht van zowel ministerie van justitie als college toezicht op kansspelen. Al die loterijen moeten gewoon jaarrekening goed laten keuren door een onafhankelijke accountant... En denk je nu echt dat ze al het inleggeld in eigen zak houden? Hoe naief...

Justen

Ongelezen bericht door Justen »

Maar hij heeft wel gelijk...

ik wil ook winnen

Ongelezen bericht door ik wil ook winnen »

Ik win wel bij de lotto elke week weer een gratis lot. Jammer dat je er niet veel mee kunt doen. De oudejaarslotto is afgeschaft, dus je blijft met een hoop gratis loten zitten. Die worden een keer in de maand ingezet in de extra trekkingen. Wat doen ze met die loten die over blijven? Wie het weet mag het zeggen!

yxzc

Ongelezen bericht door yxzc »

Aan Gast die zich Gast noemt en mij Naief.

Ik speel niet mee. En als je je laat ringeloren door allerelei overheids-stanties, die alles moeten controleren, dan ben je pas naief.
Word eens wakker joh, en zeker voor dat je weer eens eens een stemhokje instapt.

ARD

Ongelezen bericht door ARD »

Ach de hele Nederlandse lottotrekking is typisch Nederlands: stijlloos, respectloos en k-u-t.
Vergelijk de Nederlandse trekking eens met die op het Duitse ARD. Daar lijkt de presentatrice wel een gastvrouw met respect naar de deelnemers toe en niet dat achterlijke vrouwenstemmetje op de achtergrond zoals bij de Nederlandse lotto. In Duitsland weet je ook dat de trekking bijna altijd 19.50 uur LIVE plaatsvindt. Niet in Nederland natuurlijk want de uitslag stond een keer op www.lottoland.nl terwijl de trekking in dat stomme Weekendmiljonairs nog niet eens te zien was geweest.
Maar ik zal de volgende trekking van de Nederlandse lotto eens opnemen en zien of het er inderdaad aan toe gaat zoals yxzc zegt.

ARD

Ongelezen bericht door ARD »

www.lotto.nl had ik moeten zetten en geen www.lottoland.nl, mijn excuses

Gesloten