Heeft hier iemand ervaring met lotto team
Ik lees nooit wat over hun
Zijn zij dan wel betrouwbaar?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lotto team
Re: lotto team
ja mijn ouders zijn bekend met het lotto team!!
lees topic lotto team ,kelly
ben jij ook aan deur gevraagd mee te doen?en er in getrapt?
mijn ouders hebben dezelfde dag al het contract op gezegd!maar nu is er al 2 keer geld van hun rekening afgetrokken.
graag jou verhaal
lees topic lotto team ,kelly
ben jij ook aan deur gevraagd mee te doen?en er in getrapt?
mijn ouders hebben dezelfde dag al het contract op gezegd!maar nu is er al 2 keer geld van hun rekening afgetrokken.
graag jou verhaal
Ja ze zijn bij mij ook aan de deur geweest, ik vraag mij dan ook af of dit wel zo legaal is?
wie heeft ook ervaring met lotto team?
wie heeft ook ervaring met lotto team?
Hallo allemaal
er stond net zo'n mooie dame aan de deur met een nog mooier praatje, mensen zijn het niet eens met de prijs die ze krijgen dus we gaan met de hele buurt mee doen met de lotto, EEN maandje maar..... (4 trekkingen dus bijna zeker prijs) naja heel mooie praatjes dus, ik ben blij dat ik het dus niet gedaan heb, vertrouwde het niet en nu ik hier kijk zie ik ook dat ik het goed gedaan heb.
Bedankt!!
Groetjes eisse
er stond net zo'n mooie dame aan de deur met een nog mooier praatje, mensen zijn het niet eens met de prijs die ze krijgen dus we gaan met de hele buurt mee doen met de lotto, EEN maandje maar..... (4 trekkingen dus bijna zeker prijs) naja heel mooie praatjes dus, ik ben blij dat ik het dus niet gedaan heb, vertrouwde het niet en nu ik hier kijk zie ik ook dat ik het goed gedaan heb.
Bedankt!!
Groetjes eisse
hallo essie en medelezers,
Ik denk dat je juiste beslissing hebt genomen maar ik kan mij niet voorstellen dat niet 1 iemand hier niet aan meedoet of deed.
Wie heeft er ervaring mee?
je hoort namelijk niks over hun op oa consumentenprogamma"s etc etc .
Ik denk dat je juiste beslissing hebt genomen maar ik kan mij niet voorstellen dat niet 1 iemand hier niet aan meedoet of deed.
Wie heeft er ervaring mee?
je hoort namelijk niks over hun op oa consumentenprogamma"s etc etc .
Dag Kelly,
Mijn dierbare echtgenoot is zo slim geweest om in maart in te gaan op het verhaal van zo'n aardig meisje, dat aan de deur kwam met haar Lottoverhaaltje.
Op het rose papiertje staat zijn handtekening, waarmee hij de bende machtigt.
Hij had het idee dat hij gewoon voor één maand een gokje waagde.
Onlangs kwamen de mooie folders thuis, waarin verteld werd dat hij in de maanden mei en juni meespeelt. Tevens bleek dat van zijn rekening behalve de maand mei ook alvast de inleg voor juni is afgeschreven.
Ik heb nu namens hem een aangetekende brief gestuurd naar:
Euro Media Team BV
Postbus 3004
6160 GA Geleen
waarin hij vertelt dat hij met ingang van 1 juni 2003 niet meer wenst deel te nemen aan het Lottoteam.
Tevens vermeld dat aan de bank opdracht is gegeven om inleg voor juni terug te boeken.
Rode en gele kaart bij de bank ingeleverd.
Let wel: de handtekening staat alleen op het roze papiertje, de inschrijfbon.
Voor de rest van het verhaal is niet getekend.
M.a.w.: Gewoon opzeggen, bedragen terug laten boeken en machtiging intrekken.
Verder nog: een stevige woordenwisseling met echtgenoot, die er vanuit gaat dat de hele wereld uit eerlijke mensen bestaat! :-))
Groet, Karin
Mijn dierbare echtgenoot is zo slim geweest om in maart in te gaan op het verhaal van zo'n aardig meisje, dat aan de deur kwam met haar Lottoverhaaltje.
Op het rose papiertje staat zijn handtekening, waarmee hij de bende machtigt.
Hij had het idee dat hij gewoon voor één maand een gokje waagde.
Onlangs kwamen de mooie folders thuis, waarin verteld werd dat hij in de maanden mei en juni meespeelt. Tevens bleek dat van zijn rekening behalve de maand mei ook alvast de inleg voor juni is afgeschreven.
Ik heb nu namens hem een aangetekende brief gestuurd naar:
Euro Media Team BV
Postbus 3004
6160 GA Geleen
waarin hij vertelt dat hij met ingang van 1 juni 2003 niet meer wenst deel te nemen aan het Lottoteam.
Tevens vermeld dat aan de bank opdracht is gegeven om inleg voor juni terug te boeken.
Rode en gele kaart bij de bank ingeleverd.
Let wel: de handtekening staat alleen op het roze papiertje, de inschrijfbon.
Voor de rest van het verhaal is niet getekend.
M.a.w.: Gewoon opzeggen, bedragen terug laten boeken en machtiging intrekken.
Verder nog: een stevige woordenwisseling met echtgenoot, die er vanuit gaat dat de hele wereld uit eerlijke mensen bestaat! :-))
Groet, Karin
Wij hebben een paar maanden ook ons ingeschreven bij lotto team en ook door zo'n slimme kerel. We dachten eigenlijk al toen de deur dichtviel achter hem dat we de verkeerde beslissing hadden genomen maar ja je vertrouwd mensen zo snel als ze maar mooie woorden hebben. We hebben 4 oktober een annuleringsbrief opgestuurd met daarin het verzoek om via brief of email een bevestiging te krijgen van het beeindigen. Dit hebben we dan ook niet gehad. Wel werd er leuk een bedrag van onze rekening afgeschreven. Dit hebben we laten storneren (terugvragen bij de bank) Ook hebben we van de rabobank een rode kaart gehad om onze machtiging in te trekken. Er staat ook op onze papieren die we kregen een telefoonnummer waar je naar kunt bellen heel de week maar als je belt neemt er niemand op zelfs niet op de tijden dat ze zogenaamd "bereikbaar " zijn. Heel naar allemaal aangezien er toch in die paar maanden een aanzienlijk bedrag is afgeschreven.