LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lotto verhoogt met 25% opzeggen is dit nu mogelijk
Lotto verhoogt met 25% opzeggen is dit nu mogelijk
Gister een brief gekregen van de Lotto dat het i.p.v. € 1,50 naar € 2,00 per rijtje gaat.
Neem aan dat ik nu mijn automatische meespelen kan opzeggen ondanks dat het contract van een jaar nog niet voorbij is.
Mail hierover naar Lotto gestuurd maar krijg hier geen antwoord op.
Wie heeft hier ervaring mee.
Neem aan dat ik nu mijn automatische meespelen kan opzeggen ondanks dat het contract van een jaar nog niet voorbij is.
Mail hierover naar Lotto gestuurd maar krijg hier geen antwoord op.
Wie heeft hier ervaring mee.
Re: Lotto verhoogt met 25% opzeggen is dit nu mogelijk
Dan wordt je nooit geen Guus Geluk.
dat word je bij de lotto ook nooit. heb wel 50 rijtjes meegedaan en maar 2xChocomelk schreef:Dan wordt je nooit geen Guus Geluk.
1,50 of iets dergelijks gewonnen en 2 keer een gratis lot voor de volgende
keer. bij de staatsloterij heb je echt veel meer kans om iets van je inleg terug te winnen.
25 cent omhoog? nee hup gelijk 50 cent om te zeggen dat de prijzen zo hoger worden. maar die winkans blijft gewoon heel heel laag.
Guus, het lijkt mij een uitstekend idee dat jij stopt met de lotto, want als je van mening bent dat een verhoging van EUR 1,50 naar EUR 2,00 een prijsverhoging is van 25%, dan kun je toch al niet rekenen...
Overigens lijkt het wel mooi, die gegarandeerde jackpot die nu vier keer per jaar gaat vallen en die verhoogde prijzen die je kunt winnen, maar de zeer forse prijsverhoging die je er voor moet betalen, terwijl de kans het grootste deel van het jaar hetzelfde blijft*, betekent vooral een forse inkomstenverhoging voor de lotto!
* Alleen op de vier data dat de jackpot gegarandeerd valt heb je in theorie een grotere kans, omdat de jackpot er dan uit moet, en dus ook kan vallen op uitsluitend de 6 getallen goed (en niet de juiste kleur) of op 5 getallen en de juist kleur. Mocht dat gebeuren, dan is de kans echter wel weer vrij groot dat je de jackpot moet delen met anderen.
Overigens lijkt het wel mooi, die gegarandeerde jackpot die nu vier keer per jaar gaat vallen en die verhoogde prijzen die je kunt winnen, maar de zeer forse prijsverhoging die je er voor moet betalen, terwijl de kans het grootste deel van het jaar hetzelfde blijft*, betekent vooral een forse inkomstenverhoging voor de lotto!
* Alleen op de vier data dat de jackpot gegarandeerd valt heb je in theorie een grotere kans, omdat de jackpot er dan uit moet, en dus ook kan vallen op uitsluitend de 6 getallen goed (en niet de juiste kleur) of op 5 getallen en de juist kleur. Mocht dat gebeuren, dan is de kans echter wel weer vrij groot dat je de jackpot moet delen met anderen.
GGG
33,33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333%
'n kniesoor die daar op let.
Maxiem.
Maxiem.
Om nog verder te kniesoren: wiskundig gezien is het eigenlijk 33 1/3 %, ipv 33,3333 etc.MAXIEM schreef:GGG
Maxiem.
Guus, ik denk niet dat men zomaar onder het contract uit kan, maar dat ligt aan de voorwaarden in dit contract. Als daar in staat dat prijswijzigingen voorbehouden zijn, dan heeft u geen poot om op te staan..
Als de prijs omhoog gaat kunt u uw deelname uiteraaard gewoon beeindigen.
Een dergelijke beding zal snel onredelijk bezwarend zijn, daar het hier niet gaat om een inflatiecorrectie, en derhalve te vernietigen zijn.Niels2010 schreef:Guus, ik denk niet dat men zomaar onder het contract uit kan, maar dat ligt aan de voorwaarden in dit contract. Als daar in staat dat prijswijzigingen voorbehouden zijn, dan heeft u geen poot om op te staan..
-
Dit staat in het reglement van de Lotto:
Mocht je al niet kunnen opzeggen dan wordt bij intrekking van de machtiging het abonnement na 4 trekkingen automatisch beeindigdHet Lotto of Lucky Day abonnement van de deelnemer, waarvan de verschuldigde inleg achter-eenvolgens niet voor vier trekkingsperiodes, zoals bedoeld in artikel 7, lid 13, door De Lotto on-herroepelijk geïncasseerd kon worden, wordt door De Lotto beëindigd. Indien wegens voorschriften van de bank de machtiging wordt ingetrokken of incasso om andere redenen niet meer mogelijk is wordt het abonnement direct beëindigd. Hernieuwde registratie is mogelijk.
De medewerkers van de lotto hebben mij vandaag gebelt nadat ik een opzegging naar ze toegestuurd heb. ( gewoon per brief niet aangetekend )
Ben netjes te woord gestaan, kreeg een nieuwe aanbieding, daar niet op in gegaan maar opgezegd, krijg binnen 2 weken een schriftelijke bevestiging hiervan met de einddatum. ( ga er vanuit per direct )
Zonder gevraagt te hebben het telefoongesprek waarin de opzegging besproken is zelfs per e-mail toegestuurd gekregen en bevestigd is.
Zal de einddatum hier laten weten of het per direct is, kan niet anders zeggen dat alles zeer netjes afgehandeld is, neem aan dat het ook per direct is.
Ben netjes te woord gestaan, kreeg een nieuwe aanbieding, daar niet op in gegaan maar opgezegd, krijg binnen 2 weken een schriftelijke bevestiging hiervan met de einddatum. ( ga er vanuit per direct )
Zonder gevraagt te hebben het telefoongesprek waarin de opzegging besproken is zelfs per e-mail toegestuurd gekregen en bevestigd is.
Zal de einddatum hier laten weten of het per direct is, kan niet anders zeggen dat alles zeer netjes afgehandeld is, neem aan dat het ook per direct is.
Brief gister al binnen gekregen met eind datum binnen 2 weken, kan niet anders zeggen dat ze het heel netjes verwerkt hebben.
Ik heb ook opgezegd gewoon met een briefje naar LOTTO, Antwoordnummer 10043, 2280 VB Rijswijk. Werkt snel hoor.