Vandaag een brief ontvangen als automatisch abonnee-lottospeler "de lotto verandert in Lucky Day, en uw Lotto-deelname wordt automatisch vervangen door het spel Lucky Day".
Dat is toch niet te geloven. Ik heb me opgegeven voor Lotto-deelname, en niet voor Lucky Day deelname. Nu moet ik dus aktie gaan ondernemen omdat ik dat niet wil. Is toch de omgekeerde wereld?
Zij veranderen iets, dus moeten ze mij maar toestemming vragen of ik het daar wel mee eens ben.
Dit geldt overigens niet voor de zaterdag-lotto, die blijft zoals hij is.
Stel je voor dat je bericht krijgt van je autoverzekering: vanaf volgende maand is het een inboedelverzekering. Kan toch ook niet.
Stelletje mafkezen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lotto wordt automatisch Lucky Day
-
Re: Lotto wordt automatisch Lucky Day
Ook ik heb een brief gekregen van de Lotto.
Het is inderdaad te gek voor woorden dat het abonnement automatisch wordt omgezet.(mag dit zomaar?)
Helemaal omdat de prijs verhoogd word van 1 euro naar 1.25 euro per lot,daarbij komt ook nog eens dat je i.p.v. 1.000.000 euro nu 250.000 euro per trekking kunt winnen.
In de brief staat vermeld dat dit allemaal positief nieuws is.
Als er een prijsverhoging van 25% is en een reductie van de te winnnen prijs 75% kan ik dit niet als positief beschouwen.
Wegwezen dus bij de Lotto!
Het is inderdaad te gek voor woorden dat het abonnement automatisch wordt omgezet.(mag dit zomaar?)
Helemaal omdat de prijs verhoogd word van 1 euro naar 1.25 euro per lot,daarbij komt ook nog eens dat je i.p.v. 1.000.000 euro nu 250.000 euro per trekking kunt winnen.
In de brief staat vermeld dat dit allemaal positief nieuws is.
Als er een prijsverhoging van 25% is en een reductie van de te winnnen prijs 75% kan ik dit niet als positief beschouwen.
Wegwezen dus bij de Lotto!
-
Re: Lotto wordt automatisch Lucky Day
Het heet ''negatieve optie'', wat zij doen. Ze gaan ervan uit dat de meeste deelnemers wel graag kans blijven maken op prijzen, en dat die niet zomaar zullen opzeggen.
Het is niet netjes zoals ze dat doen, en je mag ook zonder meer kosteloos (dwz zonder enige opzegtermijn) je abonnement beeindigen. Laat ze duidelijk weten dat je het met hun handelwijze niet eens bent, en zeg gewoon op. Lotto/Lucky Day weet heel goed dat ze daar niets tegen kunnen ondernemen.
Het is niet netjes zoals ze dat doen, en je mag ook zonder meer kosteloos (dwz zonder enige opzegtermijn) je abonnement beeindigen. Laat ze duidelijk weten dat je het met hun handelwijze niet eens bent, en zeg gewoon op. Lotto/Lucky Day weet heel goed dat ze daar niets tegen kunnen ondernemen.