LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LUCKY 10

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
pat33
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 nov 2005 22:23

LUCKY 10

Ongelezen bericht door pat33 »

Ik heb laatst met de lotto gebeld en gevraagd waarom het totale prijzenbedrag altijd zooo laag is. Hmm daar wisten ze niet echt een antwoord op. Ik vroeg waarom het kan dat het totale prijzenbedrag altijd zo laag is...maar ook daar niet echt een antwoord op gekregen.
Op teletekst kun je zien hoeveel prijswinnars er zijn en wat de totale winsten zijn.
Echter jhou dit eens in de gaten en volgens mij heeft er nog nooit iemand de hoofdprijs (100000 keer inleg) gewonnen!!!
Vreems als er dagelijks duizenden mensen meespelen.
Valt iemand dit ook op?

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: LUCKY 10

Ongelezen bericht door Shareena »

Heb ik ook weleens gezien... Het bedrag is bijna evenhoog als de mensen die wat gewonnen hebben...

ergec
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2006 13:31

Re: LUCKY 10

Ongelezen bericht door ergec »

Meest freemde gebeurtenis in lucky 10 is , JE ZIET NOOT HOE ZE DE TREKING VERRICHTE. Ik heb ze gebeld ze vertelde aan mijn de trekinging voor de notaris word getrokken. ???????????

Ik doe elke dag aan mee ik voglt het elke dag op teletekst. De vreemde daar van is in somige dagen zijn de uitslagen op NOS op pagina 555 en bij SBS6 op pagina 350 erder beken zijn dan bij het lotto pagina. Aan mij de vraag is hoe kan en ander instantie eerde op de hoogte zijn van uitslagen dan bij Lotto(Lucky10)............................

Gezondverstand
Berichten: 57
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:54

Re: LUCKY 10

Ongelezen bericht door Gezondverstand »

De kans om bij Lucky 10 de hoofdprijs te pakken is 1 op de bijna 9 miljoen. Verder doen er veel minder mensen aan mee dan aan de lotto en niet iedereen speelt met 10 getallen. Niet raar dus dat de hoofdprijs zelden valt. Jaren geleden is dat wel gebeurd bij iemand die een rijksdaalder inzette.
De loterijen barsten van het geld en zouden dus makkelijk als service een filmpje van de trekking op internet kunnen zetten.

Gesloten