Geacht RADAR-TEAM,
Op het forum van uw website heb ik het hieronder vermeldde bericht geplaatst, maar ik meld het u hierbij nogmaals, omdat ik van mening ben dat e.e.a. met de MEESTE spoed onder de aandacht van het Nederlandse volk dient te worden gebracht:
Een kopie van deze E-mail stuur ik ook naar de helpdesk van de BGL.
Geacht forum,
Evenals de vorige 2 schrijvers wil ik uw aandacht vragen voor deze geld-uit-de-zak-klopperij van de bankgiroloterij.
Ook wij hebben ons kennelijk laten misleiden door de, ik noem het smerige, truc van de bankgiroloterij.
Betreffende folder doet inderdaad vermoeden dat het om een eenmalige actie voor trouwe deelnemers gaat.
Ook wij zijn, met 24 jaar deelname, trouwe leden te noemen.
Je kunt bij deze actie gratis je kansen vergroten, en ook nog eens d.m.v. stickers plakken drie extra gratis kansen krijgen.
Dat houdt in dat je dus 4x per maand mee doet.
Nu blijkt dat de GRATIS actie alleen voor de maand oktober geldt, en dat je AUTOMATISCH (!!!!) ook daarna, maar dan tegen betaling, mee blijft doen.
Maar dat is nog niet alles: In de maand november vindt er ook nog eens een EXTRA trekking plaats, zodat je dus 2x 4 = 8x BETAALD. Daarbij is ook het bedrag 6 Euro geworden, dus je betaalt ineens 8 x 6 = 48 EURO!!
In guldens is dat meer dan HONDERD GULDEN!!!
Uitgaande dat de BGL 3 miljoen deelnemers heeft waarvan de helft hierin tuint (= 1,5 miljoen deelnemers) waarvan dan weer 2/3 de moed/tijd/zin/kennis heeft om e.e.a. weer te annuleren, blijft er een half miljoen deelnemers over waarvan de BGL 100 gulden (elke maand weer...) blijft incasseren.
Resultaat: 500.000 deelnemers x 100 gulden is
VIJFTIG MILJOEN GULDEN!!!
EN DAT MAANDEN ACHTEREEN, TOTDAT IEDEREEN HEEFT OPGEZEGD!!!!!!!!!!!
Het smerige in deze "actie" is dat je met het knipperen van je ogen honderd(en) guldens kwijt bent, en dat het je een vermogen aan inspanningen en acties kost om het ongedaan te maken.
Ook wij zijn uiteindelijk
(nadat bleek dat stornering van het automatische incasso bij de bankgirocentrale onmogelijk is.......)
via de helpdesk van de bankgirocentrale die een telefoonnummer van de BGL bij de hand heeft (...)
bij de helpdesk van de bankgiroloterij uitgekomen.
Daarvan zijn de gesprekskosten 20 Eurocent per minuut.
De helpdesk medewerkster vertelt je uitgebreid over de regels van de BGL en blijkt niet voor rede vatbaar als je je geld teruggestort wilt hebben omdat je je misleid voelt. Ook weigert zij om je door te verbinden met iemand van het managementteam, omdat die hetzelfde zullen vertellen als zij zelf, en dat me dat dus alleen nog maar meer geld gaat kosten (vanwege de dure telefoontarieven...)
Het enige dat je kunt doen is een machtigingskaart aanvragen waarmee je je toezegging ongedaan kunt maken.
Met deze kaart kun je direct ook je lidmaatschap opzeggen.
Mij werd voorts verteld dat, omdat de trekking van november nog niet heeft plaatsgevonden,
('t is vandaag 4 november, en de incasso's zijn 2 en 3 november geweest)
en wanneer je voor die trekking de kaart weer hebt teruggestuurd, je ook je 100 gulden (48 EURO) van november krijgt teruggestort...
(Ik moet het nog zien.....)
Als je dus NIET op tijd bent, (en dat zit er dik in, omdat consumentenprogramma's zoals RADAR nooit snel genoeg KUNNEN reageren om de Nederlandse burgers te waarschuwen) is de BGL in een paar weken tijd
50.000.000,00 gulden rijker!!!!
Ik noem dit MILJOENENFRAUDE waarbij de bedenkers hiervan achter slot en grendel behoren!!
Ik overweeg om ook bij de politie aangifte van diefstal te doen. Wellicht kan dat tezamen met medegedupeerden.
(Samen sta je sterk).
RADAR, DOE HIER IETS MEE!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MILJOENENFRAUDE BANKGIROLOTERIJ
Re: MILJOENENFRAUDE BANKGIROLOTERIJ
Ik heb het geleerd op de basisschool: LEZEN. Het staat er met kleine lettertjes bij, maar zo onderhand weet je als mens wel dat niets gratis is lijkt me. Overigens is dit een vorm van werving die toegestaan is, niet netjes maar wel legaal. Dus FRAUDE......nou, misschien op het randje....
Re: MILJOENENFRAUDE BANKGIROLOTERIJ
En ik heb het geleerd op de middelbare school, het vervolg op rekenen, statistiek. Daar leer je wat voor winstverwachting je hier zo ongeveer hebt en dat je dus sowieso nooit aan dit soort rommel mee moet doen!!
Happy dreaming....
Happy dreaming....