hoi
Ik ben nu al zins April dit jaar bezig om te stoppen met deze oplichterij
tot op heden is dat nog steeds niet gelukt,
ze begonnen eerst met geld voor de loterij af te halen ter waarde van 8 euro
in april was dat ineens 28 euro.
ik heb diverse keren contact gehad hier over en gezegt dat ik per direct ging opzeggen, dat kon dus niet per telefoon dat moest ik per brief doen.
ik heb een aangetekende brief gestuurd, gebeld toen bleek dat ze weer geld van mijn rekening hadden gehaald, de dame zou ervoor zorgen dat alles in orde zou komen.
maar daarna niets meer gehoord wel stelen ze elke maand 28 euro van mijn rekening, en het laten terug storten kan volgens de bank niet.
ik heb bij de vriendeloterij gedreigt met rechtzaaken maar tot opheden geven ze geen thuis.
ik wou deze morgen aangifte gaan doen bij de politie wegens diefstal, maar volgens de politie moest ik bij de bank zijn
ik heb nu de ombudsman ingeschakeld en DAS rechtsbijstand beetje lulig voor zo'n klein bedrag maar mischien gebeurt er dan wat aan deze mafia
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] misdaad orginisatie die vriendeloterij heet
-
Re: misdaad orginisatie die vriendeloterij heet
Je kan wel bij de bank een blokkade vragen voor het specifieke rekeningnummer van de vriendenloterij. Op die manier kunnen ze niks meer afschrijven.
Natuurlijk maak je dan geen kans meer op die prachtige prijzen ....
Natuurlijk maak je dan geen kans meer op die prachtige prijzen ....