LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mooie actie van de staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

mooie actie van de staatsloterij

Ongelezen bericht door topery »

Vanmorgen kreeg ik de nieuwsbrief per e-mail met de volgende mededeling:

U ontvangt regelmatig nieuwsbrieven van de Staatsloterij en wellicht bezoekt u ook de Staatsloterij-website. Via de website zijn altijd allerlei leuke prijzen te winnen. Ook nu kunt u verschillende prijzen winnen. Het enige wat u hoeft te doen is de vragenlijst van SSP in te vullen en wie weet wint u straks wel een hippe mp3-speler of een 1/5 Staatslot!


>> START DE VRAGENLIJST <<


Beter van dienst
De Staatsloterij werkt samen met Stichting Selectieve Post (SSP). Al ruim 19 jaar verzamelt SSP informatie over consumenten om zo bedrijven en organisaties in staat te stellen haar klanten beter van dienst te kunnen zijn.


Dus ik KAN mooie prijzen winnen. Wat ik in ieder geval kan verwachten is een hoop **** in mijn brievenbus las ik op de website van de SSP
Bah staatsloterij......

Tim2005
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:23

Re: mooie actie van de staatsloterij

Ongelezen bericht door Tim2005 »

Deze kreeg ik binnen........

Geachte heer/mevrouw ,

Maak kans op 1005 prijzen!
Hoe kunt u een iPod winnen? Het is heel simpel. Vul de vragenlijst in en maak kans op één van de 1005 aantrekkelijke prijzen zoals een iPod MP3 speler, een jaarabonnement op het blad Sport International of een droomreis naar Curaçao.

>>START DE VRAGENLIJST<<
Tel Sell is een samenwerking aangegaan met Stichting
Selectieve Post (SSP). Door uw antwoorden op de vragenlijst
kunnen wij onze nieuwsbrieven, producten en diensten nog
beter afstemmen op de wensen die u als klant heeft. SSP
verzamelt al ruim 19 jaar informatie over consumenten en al
1,8 miljoen mensen in Nederland gingen u voor.



Meer weten over Stichting Selectieve Post en uw privacy? Klik dan hier.

Met vriendelijke groet,

Het Tel Sell team

Mirreke
Berichten: 80
Lid geworden op: 29 jun 2005 10:11

Re: mooie actie van de staatsloterij

Ongelezen bericht door Mirreke »

Ik heb niet eens een poging gedaan die vragenlijst in te vullen en toch krijg ik mailtjes van de Stichting Selectieve post in mijn mailbox :S
Hoe komen zij aan mijn e-mailadres, denk dan toch via de staatsKloterij...

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: mooie actie van de staatsloterij

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

De ergste passage in die email is de link naar hun privacybeleid. Ik versta onder Privacy toch heel wat anders als wat zij daaronder verstaan.

DIT is trouwens de manier waarop die bedrijven aan je persoonlijke gegevens komen, die verstrekken de mensen dus heel vaak zelf, gelokt door de kans op prijzen.

In plaats van iedereen die eraan meedoet 5 euro te geven, maken ze er een paar flutprijzen van (de meeste prijzen zijn kortingsbonnen, en er is geloof ik maar 1 Ipod).

Naar aanleiding van dat mailtje van SSP dat ook ik deze week ontving, heb ik me weer ingeschreven bij Infofilter. Die inschrijving was in juni verlopen, en heeft naar behoren gewerkt. Echter: kennelijk wordt door veel firma's dagelijks gecontroleerd of een email- of huisadres daar nog staat geregistreerd, want binnen twee weken kreeg ik van diverse aanbieders allerlei mailings, werd ik telefonisch weer benaderd door de nodige (on-nodige moet dat zijn) aanbieders van uiteenlopende flauwekul.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: mooie actie van de staatsloterij

Ongelezen bericht door JH »

Voor dit soort informatie is de enige weg de weg naar de prullenbak.
Lezen en voor kennisgeving aannemen, dat bespaart een hoop ergernis.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: mooie actie van de staatsloterij

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik neem aan dat je dan ook de virtuele prullenbak bedoelt?

Een ongewenst telefoontje kun je helaas niet in de prullenbak gooien. Je weet nooit of degene die jou opbelt eerlijke bedoelingen heeft. Het KAN immers iemand van een ziekenhuis zijn, die je iets naars te vertellen heeft, doorgaans worden de nummers daarvan door de nummermelder niet doorgegeven.

Ik wil ermee zeggen, dat je niet alles zonder meer onbeantwoord kunt laten.

Gesloten