LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] national-lottery.co.uk
national-lottery.co.uk
Ok, ik ben dus in zo'n email getrapt waarin ze je hebben doen wijsmaken dat ik 11 miljoen dollar zou hebben gewonnen. Ik heb al de mails nog wel bewaard hoe ze dit gedaan hebben. Ze begonnen met een transportvergoeding of zoiets van 200 dollar. Daarna kwamen extra verzekeringskosten bij van 830 dollar x2. En ze maakte het allemaal zo echt, dat ik ze dit nog heb opgestuurd ook. Afgelopen dagen ben ik ook gebeld en verteld dat er iemand het geld kwam brengen, en jawel ze vroegen weer 1000 pond. Nu ben ik er niet meer ingetrapt en gezegd dat dit niet meer ging. Ik kan ze nu niet meer bereiken.
Kan iemand mij hier nog mee helpen? Al de mails heb ik nog bewaard. Ik weet dat ik erg stom ben geweest, maar ik hoop dat er nog iets aan te doen is
Kan iemand mij hier nog mee helpen? Al de mails heb ik nog bewaard. Ik weet dat ik erg stom ben geweest, maar ik hoop dat er nog iets aan te doen is
Re: national-lottery.co.uk
Nee, daar is niets meer aan te doen. U heeft uit eigen vrije wil dat geld overgemaakt, ontvanger is toch spoorloos.
Zucht....
Zucht....
-
Waarom doet u niet mee met de Staats- en/of de Postcodeloterij dan bent u uw geld
legaal kwijt
legaal kwijt
-
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nigeriaanse_oplichtingDe bestrijding van deze fraude is in Nederland in handen van het KLPD. De zaak is zeer gecompliceerd en de prioriteit ervan ligt niet hoog. Hoewel er af en toe een succes wordt geboekt, blijft het dweilen met de kraan open.[1][2]
Ik dacht dat je hier serieus geholpen zou worden in plaats van te worden uitgelachen.potplantje schreef:Waarom doet u niet mee met de Staats- en/of de Postcodeloterij dan bent u uw geld
legaal kwijt
@Bob: Dank je, ik zal even contact opnemen met de politie om iets te proberen
Zal bij proberen blijven, heeft geen prio. Nemen misschien aangifte op en die gaat onderop de stapel.
Tot mijn grote genoegen moet ik jullie mededelen dat deze site mij een pak geld heeft bespaard !!!! Het gaat namelijk om het volgende: Ik kreeg verleden week op Dinsdag (28 Januari) een mail in mijn box met de melding dat ik via The national lottery UK het bedrag had gewonnen ter waarde van 540.000.00 Euro!!En kreeg hierbij ook een pin code die ik moest invoeren op de volgende site http://antardristi.com.np/main/index.htm En vond het te mooi om waar te zijn en heb het maar gedaan alleen al wat er achter zat !! En de dag nadien Kreeg ik weer een mail In pdf formaat (net zoals de vorige trouwens!) Dat ik moest contact opnemen op het nummer +44-77-00094938 en was op naam van speed post international UK !!Nu ik bel gratis nog een geluk en kreeg een Meneer aan de lijn met de naam Robert Gates en legde mij verdere details uit wat er te gebeuren viel!! En ik dacht met mijn stom gelaat dat bestaat toch niet! En toen bleef het even stil tot vandaag 04/02/2014 Dinsdag dus kreeg ik telefoon en dat om 7u15 dat er mij een mail zou verstuurd worden En na het lezen van deze mail kreeg ik argwaan omdat men me vroeg om via Western Union een bedrag over te maken naar de UK ten aanzien van de Heer Robert Gates van exact 642.99 euro om mijn geld te kunnen ontvangen via een koerierdienst !!Dus ik bel terug naar deze persoon en vraag hem hoe het komt dat Ik zelf geld moet overmaken om mijn geld te kunnen ontvangen en kreeg natuurlijk de grondige uitleg van Beste Meneer Gates dat het pakje was verzekerd tegen verlies of diefstal en schade!!! En had zoiets van dat bestaat toch niet en heb een beetje huiswerk gedaan op mijn PC en internet!! En heb helaas en maar goed ook de info gevonden die ik wenste te vinden!
Die site bestaat echt maar is gevestigd in Amerika !!! MAAR de contactpersoon zit in de UK En is een OPLICHTER die op deze wijze zijn brood tracht te verdienen DUS mensen PAS OP met deze persoon en het zal je VEEL geld besparen !!! Ik las trouwens op dit forum dat er al een persoon is die er ingelopen is en een paar duizend euro lichter is gemaakt !!! Spijtig genoeg!!! Maar wat wil je als ze je 11 Miljoen Dollar beloven Maar per toeval heb ik een neef die jaren geleden naar de UK is verhuisd en werkt met de Politie daar bij de cel internet crime unit en heb hem gecontacteerd en de volledige gegevens doorgestuurd van deze persoon en ben u benieuwd wat er gebeuren zal !!! Want ze gaan hem opsporen en dan zullen we wel zien wat er gebeuren zal!!
Dus NOGMAALS PAS OP BIJ MAILS VAN DEZE PERSOON EN DEZE SITE!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes aan iedereen,
D.
Die site bestaat echt maar is gevestigd in Amerika !!! MAAR de contactpersoon zit in de UK En is een OPLICHTER die op deze wijze zijn brood tracht te verdienen DUS mensen PAS OP met deze persoon en het zal je VEEL geld besparen !!! Ik las trouwens op dit forum dat er al een persoon is die er ingelopen is en een paar duizend euro lichter is gemaakt !!! Spijtig genoeg!!! Maar wat wil je als ze je 11 Miljoen Dollar beloven Maar per toeval heb ik een neef die jaren geleden naar de UK is verhuisd en werkt met de Politie daar bij de cel internet crime unit en heb hem gecontacteerd en de volledige gegevens doorgestuurd van deze persoon en ben u benieuwd wat er gebeuren zal !!! Want ze gaan hem opsporen en dan zullen we wel zien wat er gebeuren zal!!
Dus NOGMAALS PAS OP BIJ MAILS VAN DEZE PERSOON EN DEZE SITE!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes aan iedereen,
D.
Laatst gewijzigd door Doglover1 op 08 feb 2014 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Joh...is het echt waar?
Jazeker is dit waar !!! Dit is helemaal geen leugen waard!! Dus bij deze zijn jullie gewaarschuwd !!!!
[Opmerking verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 07 feb 2014 11:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Off topic bericht.
Reden: Off topic bericht.
Luister Meneer dhc , ik ben een invalide man!!Spijtig genoeg ! Maar mijn hobby om de dag door te komen is mijn PC en zit uren op het internet op zoek naar forums als deze en nog veel meer !! een ding wil ik hier nog over kwijt en dat is het volgende: Het internet is een zeer uitgebreid en zeer krachtig medium en wie daar een beetje mee vertrouwd is zijn de mogelijkheden ontzettend groot !!Al wordt het naar het schijnt nog maar voor 25% van zijn capaciteit gebruikt!!! Maar men vindt er alles op terug ALLES vroeg of laat!!!!
-
- Contacteer:
@ doglover - gelukkig nog op tijd erbij.
Even aanvulling.
Die telefoonnummers hoeven niet IN het VK te zijn, het zijn vaak forwarders, die naar eender welk nummer, waar dan ook doorsturen.
De antardristi.com.np zit in Nepal - meld deze site (stuur mail door) naar de host:
http://www.mos.com.np/description.php?id=76
En even een kritische vraag - Hoe kan je een loterij winnen als je niet mee hebt gedaan?
Dit soort acties spelen in op hebberigheid van mensen - het zien van euro/dollar/pond tekens doet het gezonde verstand in de ijskast belanden - en veel mensen betalen vele honderden, zo niet duizenden euro`s aan heffingen, toeslagen, kosten etc. totdat ze of (te laat) wakker worden, of helemaal blut zijn.
Even aanvulling.
Die telefoonnummers hoeven niet IN het VK te zijn, het zijn vaak forwarders, die naar eender welk nummer, waar dan ook doorsturen.
De antardristi.com.np zit in Nepal - meld deze site (stuur mail door) naar de host:
http://www.mos.com.np/description.php?id=76
En even een kritische vraag - Hoe kan je een loterij winnen als je niet mee hebt gedaan?
Dit soort acties spelen in op hebberigheid van mensen - het zien van euro/dollar/pond tekens doet het gezonde verstand in de ijskast belanden - en veel mensen betalen vele honderden, zo niet duizenden euro`s aan heffingen, toeslagen, kosten etc. totdat ze of (te laat) wakker worden, of helemaal blut zijn.
Beste Guardian72,
Ja je weet het ,hoe kan men winnen als men niet deelneemt aan een loterij !!! Deze vraag stelde ik mij ook maar in de mail die ik kreeg schreven ze dat ik uitgekozen was door verschillende zoek site's Zoals Bing Yahoo en google en had te maken met mijn mailadres !!Je moet er maar opkomen nietwaar!! En zoals je ook aangeeft verliezen veel mensen hun verstand wanneer ze dit in hun box krijgen en verliezen inderdaad een bom geld aan deze schurken!!
Nu wat deze host betreft, ik heb een URL Tracer gebruikt die ik gevonden heb op het internet En is deze host in Amerika volgens deze tracer ( de Amerikaanse vlag stond erbij ) of in Nepal het maakt niet uit maar zo een praktijken zouden ze moeten stoppen en zoals je aangeeft betreffende het telefoonnummer kan je ook best gelijk hebben maar ik heb wel zijn volledig adres omdat ik dit moest ingeven bij Western Union !!En heb dit dan ook zo doorgegeven In Londen maar daar maken ze er helaas geen punt van deze praktijken omdat het maar een klein visje is in de grote oceaan !!!Spijtig genoeg!!!
Maar Guardian 72 ik vindt het zeer fijn dat je ook zo hebt gereageerd op dit forum waarvoor mijn dank!!
Want iedereen op deze wereld zou zo iets als dit schrijven moeten kunnen lezen!! Er zou veel leed bespaart blijven !! Maar t' ja wie zijn wij Nietwaar!! Maar nogmaals een dikke duim omhoog voor jou inbreng !!!!! Nog even dit bijvoegen !!! Dit is de scanner waar ik deze site mee heb gevonden!!
urlquery.net !!!
Ja je weet het ,hoe kan men winnen als men niet deelneemt aan een loterij !!! Deze vraag stelde ik mij ook maar in de mail die ik kreeg schreven ze dat ik uitgekozen was door verschillende zoek site's Zoals Bing Yahoo en google en had te maken met mijn mailadres !!Je moet er maar opkomen nietwaar!! En zoals je ook aangeeft verliezen veel mensen hun verstand wanneer ze dit in hun box krijgen en verliezen inderdaad een bom geld aan deze schurken!!
Nu wat deze host betreft, ik heb een URL Tracer gebruikt die ik gevonden heb op het internet En is deze host in Amerika volgens deze tracer ( de Amerikaanse vlag stond erbij ) of in Nepal het maakt niet uit maar zo een praktijken zouden ze moeten stoppen en zoals je aangeeft betreffende het telefoonnummer kan je ook best gelijk hebben maar ik heb wel zijn volledig adres omdat ik dit moest ingeven bij Western Union !!En heb dit dan ook zo doorgegeven In Londen maar daar maken ze er helaas geen punt van deze praktijken omdat het maar een klein visje is in de grote oceaan !!!Spijtig genoeg!!!
Maar Guardian 72 ik vindt het zeer fijn dat je ook zo hebt gereageerd op dit forum waarvoor mijn dank!!
Want iedereen op deze wereld zou zo iets als dit schrijven moeten kunnen lezen!! Er zou veel leed bespaart blijven !! Maar t' ja wie zijn wij Nietwaar!! Maar nogmaals een dikke duim omhoog voor jou inbreng !!!!! Nog even dit bijvoegen !!! Dit is de scanner waar ik deze site mee heb gevonden!!
urlquery.net !!!