Beste Prikkers,
De Nationale Postcode Loterij heeft het gepresteerd om zonder mijn medeweten mijn loten op te waarderen van normale loten ad. € 6,50 naar loten met jackpot en verdubbelaar ad. € 7,75 per lot. Zijn er meer lezers die dit overkomen is. In het verleden heeft de Nationale Postcode Loterij ook wel eens een dertiende trekking ongevraagd van je bankrekening afgeschreven.
Groetjes Torance.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nationale Postcode Loterij
Re: Nationale Postcode Loterij
Bij mij schoot het ook als een vuurpijl omhoog zonder maar ook 1 x een bedrag van minimaal 10 euro te winnen van 1 lot ging het naar 7 loten ik had het niet eens gemerkt tot dat ik mijn salaris binnenkreeg en heel veel geld weg was dit kwam door de loten zij de meneer van de bank. Mijn vader speelt al 12 jaar mee die heeft nog nooit een prijs van minimaal 20 euro gewonnen. Vaak krijgen de wat oudere mensen het ik vind dat dat een beetje te vaak voorkom je zou bijna zeggen dat ze er profijt van hebben als ze het aan deze doelgroep geven.
Maar wie ben ik
Maar wie ben ik